logo
امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۶
[ شناسه خبر : ۱۴۷۲۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

سردار نقدی: ترور شهید سلیمانی از اثرات مذاکره با آمریکا بود/ آماده مقابله با شیطان بزرگ هستیم

سردار-نقدی:-ترور-شهید-سلیمانی-از-اثرات-مذاکره-با-آمریکا-بود-آماده-مقابله-با-شیطان-بزرگ-هستیم-

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: در برابر هرگونه تجاوز خارجی به خاک کشورمان، قدرت پاسخگویی قاطع داریم.

به گزارش موج رسا; به نقل از خبرگزاری بسیج سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دومین روز همایش سراسری فرماندهان بسیج که صبح امروز در سالن 5 آذر سازمان بسیج برگزار شد، با بیان اینکه ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی توسط آمریکایی‌ها، حرکت مقاومت و انقلاب اسلامی را در مدار جدیدی قرار داد، اظهار داشت: ما در طول سال های گذشته به ندرت شاهد مواجهه مستقیم با آمریکای جنایتکار بودیم اما ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس که نقش عمده ای در نابودسازی گروهک‌های تروریستی داعش در عراق و سوریه داشت، باعث شد که یک سیلی به آمریکا بزنیم و مراکز نظامی این کشور خبیث در عراق را مورد هدف قرار دهیم . این نشان می‌دهد که در همه شرایط، آماده مقابله با شیطان بزرگ هستیم.

وی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته آمریکا از طرق مختلف از جمله  از طریق رژیم بعث عراق به فرماندهی صدام، تقویت گروهک‌های منافقین و ضدانقلاب و ... تلاش کرده که ضرباتی به پیکره انقلاب اسلامی وارد کند اما با شکست مواجه شد.

سردار نقدی تاکید کرد: مذاکرات برجام و مذاکره با امریکا در طول سال‌های گذشته، بی نتیجه بوده است. ترور شهید حاج قاسم سلیمانی هم یکی از اثرات مذاکره با آمریکا بوده است، چرا که هرگاه با زبان غیرمقاومت با دشمن صحبت کردیم، ضربه خوردیم و این باعث شد که جسارت دشمنان انقلاب اسلامی بیشتر شود. متاسفانه برخی از گروه‌های سیاسی داخلی، همچنان حرف از مذاکره می زنند و این در حالی است که آمریکای جنایتکار، هرگز اهل عمل به هیچ عهدنامه بین المللی نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: ما در دوران هشت سال دفاع مقدس نشان دادیم که با دست‌های خالی هم دارای نیروی مردمی عظیم و شکست ناپذیر در برابر دشمن هستیم. در حال حاضر با تقویت بنیه دفاعی و نظامی، نشان دادیم که در برابر هرگونه تجاوز خارجی به خاک کشورمان، قدرت پاسخگویی قاطع داریم.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج اصلی ترین نیروهای مقابله با امریکا و استکبار جهانی هستند، تصریح کرد: باید تلاش کنیم که روز به روز باعث رشد و توسعه سپاه و بسیج در کشور شویم تا بتوانیم برای مقابله با هرگونه تجاوز خارجی، آماده باشیم و برای این کار،باید بهترین ها را در سپاه و بسیج به عنوان نهادهای انقلابی، بکار بگیریم.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر