logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۴۷۱۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در جلسه شورای اسلامی زنجان مطرح شد؛

بودجه شهرداری زنجان ۵۴۰ میلیارد تومان شد/پیشرفت ۱۵ درصدی بزرگترین پروژه شهری زنجان

بودجه-شهرداری-زنجان-۵۴۰-میلیارد-تومان-شد-پیشرفت-۱۵-درصدی-بزرگترین-پروژه-شهری-زنجان

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: بودجه 540 میلیارد تومانی شهرداری زنجان پس از تصویب شورای شهر در طی دو هفته آینده ابلاغ می شود.

به گزارش موج رسا; جلسه شورای اسلامی شهر زنجان امروز با حضور اعضا برگزار شد و مباحث مختلفی از جمله آخرین وضعیت پروژه سبزه میدان زنجان به عنوان بزرگترین پروژه زنجان، تعرفه عوارض و بودجه سال آینده شهرداری زنجان در این جلسه ارائه شد.

"حمیدی" رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در این جلسه با اشاره به پیشرفت ۱۵درصدی پروژه سبزه میدان زنجان، اظهارداشت: وجود معارضات همچنان مانع اجرای این پروژه محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه تاسیسات برق با توجه به این امر که این پروژه در مرکز شهر قرار دارد، مشکلاتی وجود دارد.

این مسئول بیان داشت: مکان یابی پست برق در ضلع شمالی این پروژه انجام شده و اجرای آن نیازمند۳ میلیارد تومان هزینه است که باید مشکلات آن حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به تخریب آخرین واحد موجود در ضلع غربی پروژه سبزه میدان، افزود: تا ۱۵ روز آینده این خیابان بازگشایی می شود.

حمیدی با بیان اینکه تا کنون۷ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است، افزود: در زمینه پرداخت هزینه های پیمانکار پیشرفت خوب بوده است.

وی ادامه داد: بدنه طرح سبزه میدان ملک مردم است که باید نسبت به احداث آن اقدام کنند.

این مسئول با بیان اینکه در سه ضلع پروژه سبزه میدان محدودیت ارتفاع ۹ متری وجود دارد، خاطرنشان کرد: در ضلع شمالی نیز محدودیت ۷.۵ متری وجود دارد.

وی گفت: بودجه ۵۴۰ میلیارد تومانی سال آینده شهرداری به شورا ارائه شده است و تا دو هفته آینده تصویب می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر