logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۱۴۷۰۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون امور عمرانی استاندار زنجان:

تعریف راه های جدید تردد با پیشرفت پروژه سبزه میدان/دستگاه های اجرایی برای اجرای سبزه میدان همکاری کنند

تعریف-راه-های-جدید-تردد-با-پیشرفت-پروژه-سبزه-میدان-دستگاه-های-اجرایی-برای-اجرای-سبزه-میدان-همکاری-کنند

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: در صورت پیشرفت پروژه سبزه میدان نیاز به بستن راه های موجود، راه های جدید برای تردد مردم در نظر گرفته می شود.

مهرداد سلطانی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا;  اظهار داشت: پروژه های سرمایه گذاری با استفاده از مشارکت بخش خصوصی در استان زنجان اجرایی می شود که در این زمینه طرح های پیشنهادی استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های موجود در شهرک کارمندان، دروازه ارک و گلشهر جزو پروژه های سرمایه گذاری استان محسوب می شوند، افزود: جذب سرمایه گذار برای این پروژه ها موجب اجرای مطلوب آن می شود.

این مسئول با اشاره به پروژه سبزه میدان زنجان،گفت: در آخرین بازدید از این پروژه، دارای پیشرفت بوده و تنها مشکل کندی اجرایی آن، مشکلات هماهنگی با سایر ارگان ها است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با بیان اینکه برای اجرای این پروژه نیازمند بستن مسیرهای مختلف در مرکز شهر هستیم، گفت:برای عدم اختلال در ترافیک شهر باید چاره اندیشی شده و هم پروژه اجرا شود و هم مشکلات کمتری برای مردم ایجاد شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: در صورت پیشرفت پروژه و نیاز به بستن راه های موجود، راه های جدید برای تردد مردم در نظر گرفته می شود.

وی با اشاره به ارائه پیش پرداخت طرح سبزه میدان به پیمانکار، ادامه داد: این پروژه به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده و ادامه داده می شود.

این مسئول تصریح کرد: مشکلی در حال حاضر برای اجرای پروژه وجود ندارد و مشکلات مناقصه ای آن نیز حل شده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر