logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۳
[ شناسه خبر : ۱۴۷۰۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرحج و زیارت استان زنجان:

آغاز انتخاب کارگزاران حج در زنجان

آغاز-انتخاب-کارگزاران-حج-در-زنجان

مدیرحج و زیارت استان زنجان گفت: ددر حال حاضر حج تمتع در مرحله انتخاب کارگزاران بوده و در زنجان نیز اقدامات لازم انجام می شود.

فرامرز بابایی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در سال آینده اعزام زائران به حج تمتع با توجه به برنامه ریزی های انجام شده از سوی سازمان حج و زیارت انجام می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر برای اجرای مطلوب برنامه های حج، کارگزاران رسمی حج در مرحله انتخاب هستند، افزود: سازمان حج و زیارت برنامه ریزی لازم را برای انتخاب کارگزران انجام داده است و در استان نیز این موضوع پیگیری می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: کارگزاران حج بر اساس ظرفیت های موجود،تجربه و اخلاق مداری انتخاب می شوند تا برنامه های حج تمتع سال آینده را به خوبی پیگیری کنند.

مدیرحج و زیارت استان زنجان با بیان اینکه مذاکرات رسمی از سوی سازمان حج و زیارت با طرف عربستانی برای برگزاری حج مطلوب همچون سال گذشته انجام شده است، افزود: مطالبات و حل مشکلات و موانع موجود به طرف عربستانی ارائه شده است.

بایایی با بیان اینکه پیش بینی شود از استان زنجان بیش از یک هزار نفر در سال آینده به حج تمتع مشرف شوند، خاطرنشان کرد: این آمار با توجه به اینکه هنوز اطلاعات به کشور عربستان ارائه نشده است، قعطی نیست.

وی ادامه داد: منتظر آخرین اقدامات در این زمینه هستیم اما برنامه های برگزاری حج با عظمت و اقتدار  در استان پیگیری می شود.

این مسئول از آغاز ثبت نام حج تمتع از نیمه دوم بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: تا اول اسفند ماه سال جاری ثبت نام ادامه دارد.

مدیرحج و زیارت استان زنجان در خصوص برگزاری حج عمره مفرده نیز گفت: هنوز ثبت نام این نوع حج به استان ها اعلام نشده است و منتظر تصمیم سازمان در این زمینه هستیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر