logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۴۷۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان:

اعلام انزجار عراقی‌ها از آمریکا آغازی برای خروج شیطان بزرگ از منطقه است

اعلام-انزجار-عراقی‌ها-از-آمریکا-آغازی-برای-خروج-شیطان-بزرگ-از-منطقه-است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با اشاره به تظاهرات ضد آمریکایی عراق، گفت: اعلام انزجار مردم عراق از آمریکا آغازی برای خروج شیطان بزرگ از منطقه است.

علیرضا فیروزفر در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اقدام جنایتکارانه آمریکا در ترور سردار مقاومت، اظهار کرد: خیال خام شیطان بزرگ که به دنبال ضربه زدن به خط مقاومت بود که خون شهید سلیمانی شروع یک حرکت عظیم در خط مقاومت شد.

وی با اشاره به بیانات رهبری بعد از پاسخ دندان شکن سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در پی اقدام شرورانه آمریکا، ابراز کرد: حملات موشکی ایران یک سیلی بود و انتقام سخت خروج آمریکا از منطقه است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه ما شاهد شروع انتقام سخت از آمریکا هستیم، تصریح کرد: سخت ترین انتقام را مردم از آمریکا می گیرند و مردم ایران با حضور حماسی خود در تشییع پیکر مطهرشهید سلیمانی پاسخ دندان شکنی به آمریکای جنایتکار دادند.

وی با اشاره به تظاهرات پر شور ضد آمریکایی مردم عراق، عنوان کرد: پاسخی که مردم عراق در ادمه خط سرخ مقاومت و شهادت به آمریکا دادند بسیار دندان شکنانه و به نوعی تحقق بیانات رهبری بود.

فیروزفر با بیان اینکه دیروز آمریکا لرزید، ادامه داد: آمریکا به چشم خود دید که چطور به صورت منحوس و منفور در بین ملل مطرح است.

وی با بیان اینکه اجتماع مردمی عراق یکی از مقدمات شکست بزرگ استکبار و ظالمان در دنیای امروز است افزود: امیدواریم شاهد برچیده شدن آمریکای منحوس از این منطقه باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زنجان با بیان اینکه آمریکا که دم از دموکراسی می زند که البته دموکراسی اینها دموکراسی عادلانه نبوده و نیست تصریح کرد: آمریکا همیشه فقط شعار دموکراسی را داده است.

وی با اشاره به اعلام انزجار مردم منطقه از آمریکا، خاطر نشان کرد: ما شاهد اعلام انزجاز مردم عربستان از آمریکا که یک امر نادر است هستیم.

فیروزفر با بیان اینکه آمریکا اگر تصمیم به خروج از منطقه نگیرد با شکست مفتضحانه از منطقه خواهد رفت خاطر نشان کرد: بهتر است که آمریکا منطقه را هرچه سریعتر ترک کند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر