logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۴۴
[ شناسه خبر : ۱۴۶۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

«پسران بد» و «۱۹۱۷» جلو زدند

«پسران-بد»-و-«۱۹۱۷»-جلو-زدند

قسمت سوم مجموعه فیلم‌های محبوب ویل اسمیت و مارتین لارنس یک هفته دیگر به موفقیت خود در گیشه ادامه دادند.

به گزارش موج رسا;به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم «پسران بد تا آخر عمر» محصول استودیو سونی به عملکرد چشمگیر خود در باکس آفیس آمریکای شمالی ادامه داده و تخمین زده می‌شود با فروشی ۷ میلیون دلاری در روز جمعه توانسته باشد فروش هفته دوم اکران خود را به ۲۵ میلیون دلار برساند و باز هم در صدر قرار بگیرد.

این فیلم کمدی اکشن با نقش‌آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس به این ترتیب تا آخر روز یکشنبه در دهمین روز اکران خود از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فروش داخلی عبور خواهد کرد.

فیلم «۱۹۱۷» ساخته سم مندس که یکی از رقبای اصلی دریافت جایزه بهترین فیلم سال اسکار امسال است هم در همین آخر هفته پیش رو از مرز ۱۰۰ میلیون دلار فروش عبور خواهد کرد. این فیلم حماسی جنگ جهانی اول به احتمال زیاد آخر هفته را در جایگاه دوم به پایان می‌برد و رقم فوق‌العاده ۱۳ تا ۱۴ میلیون دلار دیگر را هم در سومین هفته اکران خود به فروش کلی اضافه می‌کند.

فیلم سوم هم «جنتلمن» ساخته گای ریچی خواهد بود که تخمین زده می‌شود در آخر هفته فروشی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون دلار داشته باشد. در این فیلم ستاره‌های زیادی از جمله متیو مک‌کانهی، چارلی هانم، هیو گرنت، هنری گلدینگ، جرمی استرانگ و کالین فارل نقش‌آفرینی می‌کنند.

این فیلم که با بودجه‌ای ۷ میلیون دلاری برای استودیوی میرامکس ساخته شد تا به حال توانسته نقدهایی مثبت دریافت کند و بیش از ۱۸ میلیون دلار در باکس آفیس جهانی تنها در سه بازار اولیه خود از جمله بریتانیا فروش کند.

فیلم رابرت داونی جونیور برای یونیورسال یعنی «دولیتل» هنوز به تقلای خود ادامه می‌دهد. این فیلم خانوادگی که با بودجه بالایی ساخته شده در آخر هفته به رتبه چهارم سقوط می‌کند و تخمین زده می‌شود ۹.۵ میلیون دلار بفروشد. به این ترتیب فروش داخلی آن به رقم ضعیف ۴۲ میلیون دلار می‌رسد./ مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر