logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۶
[ شناسه خبر : ۱۴۶۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
جانشین پلیس راه استان زنجان:

محورهای کوهستانی زنجان کولاک و لغزنده است/ تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

محورهای-کوهستانی-زنجان-کولاک-و-لغزنده-است-تردد-در-محورهای-کوهستانی-با-زنجیر-چرخ-امکان‌پذیر-است

جانشین پلیس راه استان زنجان در مورد وضعیت راه‌های مواصلاتی استان زنجان گفت: در حال حاضر به علت بارش برف و کولاک در محورهای کوهستانی تردد با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

محمد‌علی عظیمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تردد در همه محورهای استان جریان دارد اظهار کرد: به علت بارش برف و کولاک تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی با تاکید براینکه برخی از محورها به دلیل مه آلودگی با کاهش دید افقی همراه است افزود: زنجان- طارم و تهم- چورزق و زنجان به دندی کولاک بوده و تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

جانشین پلیس راه استان زنجان با تاکید براینکه نیروهای پلیس راه در محورهای کوهستانی مستقر هستند افزود: نیروهای پلیس راه از تردد خودروها بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی جلوگیری می‌کنند.

وی افزود: طبق اعلام هواشناسی امروز بارش برف بعد از ظهر قطع می‌شود و اگر بارش‌ و کولاک تا امشب ادامه داشته باشد احتمال جلوگیری از تردد در برخی از محورهای کوهستانی وجود دارد.

عظیمی از وقوع سه حادثه رانندگی در محورهای استان زنجان عنوان کرد: تخطی از سرعت مطمئنه از عوامل این حادثه بوده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از حوادث نیز به علت نقص فنی خودرو اتفاق افتاده است ابراز کرد: این حوادث در محورهای زنجان- میانه، زنجان- خرمدره و اتوبان زنجان- قزوین رخ داد.

جانشین پلیس راه استان زنجان عنوان کرد: در این حوادث خوشبختانه تلفات جانی نداشتیم و مجروحان این حادثه به بیمارستان منتقل شدند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر