logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۶۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

اتمام روکش آزاد راه زنجان – قزوین و زنجان – تبریز/ تردد در جاده های زنجان روان است

اتمام-روکش-آزاد-راه-زنجان-–-قزوین-و-زنجان-–-تبریز-تردد-در-جاده-های-زنجان-روان-است-

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت:  روکش آزاده راه زنجان – قزوین و آزاده راه زنجان – تبریز و ترانزیت در سال گذشته انجام شده است.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: یکی از پروژه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان انجام روکش راه های اصلی و فرعی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه روکش راه  سلطانیه- قیدار و  ابهر- قیدار در سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: همچنین روکش آزاده راه زنجان – قزوین و آزاده راه زنجان – تبریز و ترانزیت نیز انجام شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: پروژه های چهاربانده کردن زنجان – بیجار، بهسازی و ارتقای راه زنجان – دندی به راه اصلی و چهار بانده کردن محور سلطانیه، خدابنده، همدان توسط راه و شهرسازی استان در حال انجام است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: بهسازی و ارتقای راه زنجان – طارم از طریق خانچای و طارم- شفت ملاسرا نیز از پروژه های راه و شهرسازی محسوب می شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: پروژه درام به نوکیان و چهار بانده کردن جاده ترانزیت زنجان – ابهر نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی انجام می شود.

وی با اشاره به وضعیت راه های استان زنجان، گفت: تردد در همه جاده های استان به صورت روان در حال انجام است.

وی گفت: برای عبور از محورهای کوهستانی استان ضروری است رانندگان به تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ مجهز باشند.//ن

 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر