logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۷
[ شناسه خبر : ۱۴۶۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
اختصاصی موج رسا/

حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی: بازداشتی‌های پرونده شهرداری زنجان متهم به دریافت رشوه و اختلاس هستند/ پرونده به مرحله خوبی رسیده است

حجت‌الاسلام-صادقی‌نیارکی:-بازداشتی‌های-پرونده-شهرداری-زنجان-متهم-به-دریافت-رشوه-و-اختلاس-هستند-پرونده-به-مرحله-خوبی-رسیده-است

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به بازداشت شهردار زنجان، نایب رئیس شورا، شهردار منطقه 3 و چند نفر دیگر گفت: بازداشتی‌های پرونده شهرداری زنجان متهم به دریافت رشوه و اختلاس هستند.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفت وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برای بیان جزئیات پرونده بازداشتی های شهرداری زنجان و عضو شورا تا تکمیل تحقیقات محدودیت قانونی داریم، اظهار کرد: این پرونده هنوز مرحله تکمیل تحقیقات را به اتمام نرسانده است.

وی با بیان اینکه بیان جزئیات پرونده به روند تحقیقات آسیب می‌زند، خاطرنشان کرد: مجموع افراد دستگیر شده پرونده شهرداری زنجان متهم به دریافت رشوه و اختلاس هستند.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه این پرونده به مراحل خوبی رسیده است، تصریح کرد: پرونده مذکور یکی از پرونده های مهم امسال دادگستری استان زنجان است.

وی بیان کرد: جزئیات پرونده بازداشتی های شهرداری زنجان در یک فرصت مناسب و در آینده ای نزدیک به اطلاع مردم زنجان خواهد رسید.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر