logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۶۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان:

تردد در همه محورهای استان زنجان امکانپذیر است/ لغزندگی جاده در برخی محورها

تردد-در-همه-محورهای-استان-زنجان-امکانپذیر-است-لغزندگی-جاده-در-برخی-محورها

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: در حال حاضر تردد در همه محورهای استان زنجان در جریان است و مشکلی برای تردد وجود ندارد.

محمد محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر بارش پراکنده برف در همه محورهای استان زنجان گزارش شده است و برخی محورها نیز به دلیل بارش روزهای گذشته لغزنده است.

وی با بیان اینکه در محورهای کوهستانی بارش برف شدت بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: در برخی محورها نیز بارش ها به صورت خیلی پراکنده گزارش شده است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر همه محورهای استان باز بوده و تردد در این محورها ادامه دارد و راه مسدودی گزارش نشده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان یادآور شد: با توجه به قرار گرفتن در فصل بارش و احتمال بسته شدن معابر ضروری است رانندگان قبل از سفر از وضعیت راه ها اطلاعات لازم را کسب کنند.

محمدی تصریح کرد: سامانه 1816 راهداری استان زنجان به منظور آگاهی هموطنان از وضعیت جاده های استان زنجان فعال است.

وی با بیان اینکه سامانه موبایلی 141 نیز به همین منظور تامین شده است، تصریح کرد: ضروری است هموطنان قبل از سفر مدیریت و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

این مسئول داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی را توصیه همیشگی برای هموطنان در روزها برفی و زمستانی پیشنهاد کرد و گفت: ممکن است در ابتدای سفر بارش کم باشد اما با افزایش میزان بارش مشکلاتی برای هموطنان به وجود آید.

وی برضرورت داشتن چراغ های مه شکن در سفر به جاده های کوهستانی تاکید کرد و گفت: مدیریت سفر می تواند از مشکلات جلوگیری کرده و سفر خوبی را رقم بزند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر