logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۷
[ شناسه خبر : ۱۴۶۶۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

220 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی زنجان هزینه می‌شود

220-میلیارد-تومان-به-پروژه‌های-عمرانی-زنجان-هزینه-می‌شود

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه سال آینده تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با قدرت پیگیری می‌شود گفت: 220 میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی زنجان هزینه می‌شود.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری زنجان در سال آینده اظهار کرد: از اعتبارات سال آینده 30 میلیارد تومان در آسفالت ریزی و ترمیم خیابان‌های هزینه خواهد شد.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های عمرانی نیمه تمام شهرداری زنجان در سال آینده تصریح کرد: نزدیک 220 میلیارد تومان برای پروژه‌های عمرانی شهری زنجان در سال 99 هزینه می‌شود.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان در مورد کنده کاری‌های انجام شده در زنجان که منجر به نارضایتی شهروندان می‌شود افزود: کنده‌کاری‌ها توسط دستگاه‌های دیگر انجام می‌شود و امسال از 55 کیلومتر کنده‌کاری شده در زنجان 30 کیلومتر مربوط به اجرای طرح شبکه فاضلاب شهری بوده و بقیه آن نیز توسط سایر دستگاه‌های زیربنایی انجام شده است.

وی ابراز کرد: در تعرفه عوارضی آمده اگر در هر جایی بنابه‌ هر دلیل تخریبی انجام می‌شود دستگاه متولی مکلف به آسفالت‌ریزی و ترمیم آن است افزود: اگر دستگاه متولی انجام نداد شهرداری آن را باید انجام دهد که این روند بین دو دستگاه مشکل ایجاد می‌کرد.

راشاد با تاکید براینکه طی تبصره‌ای کار ترمیم یا به شهرداری واگذار می‌شود یا دستگاه متولی که تخریب را انجام می‌دهد باید کار ترمیم را انجام دهد عنوان کرد: در تعرفه عوارض سال آینده موضوع کنده‌کاری طی تبصره‌ای مشخص شده و سعی خواهیم کرد کاملا این مشکل برطرف شود.

وی اجرای پروژه‌های شهری زنجان در سال 99 را در حوزه مردم محور عنوان کرد و افزود: اصلاح وضعیت آسفالت خیابانها و پیاده‌رو‌ها از درخواست‌های مردم زنجان بوده که رفع مشکلات این دو حوزه سال آینده به صورت ویژه مورد توجه قرار می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان عنوان کرد: امسال نزدیک 7 میلیارد تومان برای اصلاح وضعیت پیاده‌رو‌ها هزینه شد و در سال آینده این میزان چهار برابر خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر