logo
امروز : چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۴۶۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان خبر داد؛

بدهی بیش از یک میلیارد تومانی مجموعه ورزشی مادران و کودکان زنجان

بدهی-بیش-از-یک-میلیارد-تومانی-مجموعه-ورزشی-مادران-و-کودکان-زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به بدهی مجموعه مادران و کودکان از بابت حامل‌های انرژی، گفت: این مجموعه بیش از یک میلیارد تومان به خاطر حامل های انرژی بدهکار است.

علی خلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع مطرح در خصوص قطعی حامل‌های انرژی مجموعه ورزشی مادران و کودکان، اظهار کرد: تا به امروز هیچ‌یک از حامل‌های انرژی این مجموعه قطع نشده است.

وی با اشاره به بدهی مجموعه ورزشی مادران کودکان به مجموعه‌های توزیع انرژی، ابراز کرد: بدهی مجموعه مادران و کودکان برای سال 92 و قبل از آن است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بابیان اینکه این بدهی‌ها از زمان مدیریت مدیران قبلی مانده است، افزود: شرکت گاز نیز مطالبه بدهی‌های قبلی خود را دارد.

وی بابیان اینکه بدهی‌های جدید مجموعه ورزشی مادران و کودکان پرداخت می‌شود و بر این اساس هیچ‌گونه قطعی حامل‌های انرژی را نداشته‌ایم، عنوان کرد: دستور استاندار نیز بر پرداخت بدهی‌های روز است تا برای بدهی‌های قبلی چاره‌اندیشی شود.

خلیلی بابیان اینکه تهدید به قطع حامل‌های انرژی این مجموعه انجام‌شده است، تصریح کرد: اگر قطعی حامل‌های انرژی وجود داشته به دلیل بدهی‌های روز بوده که با پرداخت بدهی جدید حامل‌های انرژی وصل شده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت این مجموعه با هیئت‌های ورزشی است، ادامه داد: پرداخت هزینه‌های حامل‌های انرژی وظیفه هیئت‌های ورزشی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به بدهی بیش از یک میلیارد و دویست‌میلیونی مجموعه ورزشی مادران و کودکان  در سال 92 خاطرنشان کرد: اکنون بیش از یک میلیارد این مجموعه ورزشی به حامل‌های انرژی بدهکار است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر