logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
[ شناسه خبر : ۱۴۶۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان خبر داد

راه اندازی سینما مردم در زنجان/ اکران فیلم های جشنواره عمار در روزهای پنجشنبه

راه-اندازی-سینما-مردم-در-زنجان-اکران-فیلم-های-جشنواره-عمار-در-روزهای-پنجشنبه

مسئول اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان گفت: برای دسترسی مردم به فیلم های خوب و تمرکز زدایی،سینما مردم در زنجان راه اندازی شده است.

زهرا تیموری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: فیلم های جشنواره عمار برای نخستین بار در استان زنجان در سینما مردم در حال اکران است.

وی با بیان اینکه شش فیلم این جشنواره دوشنبه ها اکران شده است، افزود: از این هفته اکران فیلم ها به پنج شنبه موکول می شود.

این مسئول با اشاره به اکران فیلم های "متولد اروشلیم"، "امدی-ه"،"بانو"،داستان پاستورنی در قالب جشنواره فیلم عمار، خاطرنشان کرد: همه فیلم های جشنواره عمار در زنجان اکران می شود.

 مسئول اکران فیلم های جشنواره عمار در زنجان با بیان اینکه در صورت درخواست مدارس و مراکز فرهنگی این فیلم ها در مدارس نیز اکران می شود، ادامه داد: تاکنون استقبال خوبی از فیلم های جشنواره شده است.

زهرا تیموری از اکران فیلم پرواز ممنوع در شهرستان های استان خبرداد و گفت: امسال از زنجان در جشنواره فیلم عمار شرکت کننده ای نبودند.

وی گفت: در شهرستان ها هنوز سینما مردم راه اندازی نشده است که در صورت راه اندازی این فیلم ها در شهرستان ها نیز اکران می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر