logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۴۶۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر فرودگاه زنجان خبر داد

توقف پرواز زنجان- مشهد به دلیل عدم رغبت بخش خصوصی

توقف-پرواز-زنجان-مشهد-به-دلیل-عدم-رغبت-بخش-خصوصی

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه پرواز زنجان- مشهد در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود گفت: در چند سال گذشته پروازها به صورت چارتر انجام می‌شد اما متاسفانه در حال حاضر بخش خصوصی رغبتی برای این کار در استان ندارد.

محمد قاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد پرواز‌های فرودگاه زنجان اظهار کرد: متاسفانه بخش خصوصی در پرواز‌ها خیلی ضعیف عمل می‌کند.

وی با تاکید براینکه در تلاش هستیم پرواز زنجان- مشهد را دوباره راه اندازی کنیم تصریح کرد: در حال حاضر در استان همدان پروازها به صورت چارتری انجام می‌شود ولی در استان زنجان با عدم استقبال بخش خصوصی مواجه هستیم.

مدیر فرودگاه زنجان افزود: با تغییر روند شرکت هواپیمایی موجب شد بخش خصوصی استقبال چندانی نداشته باشد و قبل از آن نیز استقبالی از سوی بخش خصوصی نبود.

قاسمی ابراز کرد: با پیگیری استاندار در حال مذاکره هستیم تا پرواز زنجان- مشهد را دوباره راه اندازی کنیم.

مدیر فرودگاه زنجان با تاکید براینکه تا یک ماه گذشته پروازها انجام می‌شد که شرکت هواپیمایی اعلام کرد که با این وضعیت متضرر می‌شود این امر موجب عدم استقبال بخش خصوصی شد افزود: در چارت باید بخش خصوصی پای کار باشد که متاسفانه در زنجان اتفاق نیفتاده و با پیگیری استاندار زنجان به دنبال بخش خصوصی فعال در این حوزه هستیم.

وی عنوان کرد: ظرفیت زیاد بوده و تقاضای مسیرهای پروازی هم زیاد است.//ع  

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر