logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
[ شناسه خبر : ۱۴۶۴۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان:

طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها از هفته آینده اجرا می‌شود

طرح-رایگان-دوگانه-سوز-کردن-خودروها-از-هفته-آینده-اجرا-می‌شود

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در مورد اجرای طرح رایگان دوگانه سوز کردن خودروها گفت: این طرح از هفته آینده در استان زنجان اجرا می‌شود.

حمداله حبيبي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروها اظهار کرد: این طرح از هفته آینده اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: کسانی که در این طرح ثبت نام کردند از هفته آینده به صورت نوبتی به مراکز دوگانه سوز کردن خودروها معرفی خواهند شد.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان در مورد نحوه ثبت نام افزود: متقاضیان به آدرس irngv.ir مراجعه کنند و بعد از وارد کردن مشخصات خودرو کد رهگیری دریافت می‌کنند که با دریافت کد رهگیری در نوبت دوگانه سوز شدن قرار می‌گیرند.

وی ابراز کرد: بعد از ثبت نام با درخواست کنندگان تماس گرفته می‌شود که به کدام نمایندگی و مراکز باید مراجعه کنند.

حبیبی عنوان کرد: بعد از معرفی به نمایندگی‌ها کار دوگانه سوزکردن در طول یک روز انجام می‌شود و از متقاضیان هیچ گونه مبلغی در قبال دوگانه سوز کردن خودرو اخذ نمی‌شود.

وی عنوان کرد: تنها پیش شرط ثبت نام در این سامانه عمومی بودن خودرو بوده و باید پلاک عمومی داشته باشد تا بتواند از این طرح استفاده کند.

مدیر منطقه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان زنجان مراکز مجازی برای دوگانه سوز کردن خودروها وجود ندارد اظهار کرد: در حال حاضر دو واحد مجاز در شهرستان قیدار و یک واحد هم در سلطانیه در حوزه دوگانه سوز کردن خودروها فعال است.

وی در مورد تعداد جایگاه‌های سوخت مایع در استان زنجان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 60 جایگاه سوخت مایع در استان زنجان وجود دارد و این تعداد نیاز استان را تامین می‌کند.

حبیبی با تاکید براینکه 40 جایگاه سی‌ان‌جی در استان نیز  فعال بوده که نیاز استان را تامین می‌کند افزود: قصد توسعه جایگاه سی‌ان‌جی را در استان داریم و اگر متقاضی در این حوزه وجود داشته باشد می‌تواند با مراجعه به شرکت فرآورده‌های نفتی نسبت به اخذ مجوز و ایجاد آن اقدام کند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر