logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۶۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هیئت دومیدانی استان زنجان خبر داد

برگزاری مسابقه دومیدانی خیابانی در زنجان

برگزاری-مسابقه-دومیدانی-خیابانی-در-زنجان

رئیس هیئت دومیدانی استان زنجان برگزاری مسابقه دومیدانی خیابانی را از برنامه‌های هیئت ورزشی دومیدانی در دهه فجر اعلام کرد.

علی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به برنامه‌های پیش رو هیئت ورزش دومیدانی استان زنجان، اظهار کرد: در دهه فجر مسابقه دومیدانی خیابانی و استعدادیابی ورزشکاران رشته دومیدانی در زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به رویدادهای پیش رو هیئت دومیدانی استان زنجان، ابراز کرد: مسابقات استانی دومیدانی در زنجان برگزار می‌شود و بعدازاین رویداد برای رویدادهای کشوری سال آینده آماده می‌شویم.

رئیس هیئت دومیدانی استان زنجان بابیان اینکه برای برگزاری مسابقات دو خیابانی نیاز به هماهنگی با شهرداری و برخی از نهاد ها است، تصریح کرد: زمان برگزاری مسابقه متعاقباً اعلام می‌شود.

وی با اشاره به تعداد ورزشکاران دومیدانی استان زنجان، عنوان کرد: اکنون حدود 80 ورزشکار در رشته دومیدانی فعالیت می‌کنند.

مقدم ادامه داد: اکنون هر مربی با توجه به تخصص خود با هنرجو کار می‌کند ولی درگذشته یک مربی در تمامی گرایش هنرجو را آموزش می‌داد.

وی بابیان اینکه 12 داور در ورزش دومیدانی استان زنجان فعالیت می‌کنند، افزود: 14 مربی در استان مشغول به تربیت هنرجو هستند.

رئیس هیئت دومیدانی استان زنجان با اشاره به تعداد سالن‌های ورزشی دومیدانی، افزود: 4 سالن ورزشی در استان ورزش دومیدانی را ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به کم‌رنگ شدن منش پهلوانی در بین ورزشکاران، عنوان کرد: هدف ما در هیئت ورزشی دومیدانی اخلاقی است و ما به دنبال احیای منش پهلوانی هستیم.

مقدم بابیان اینکه از تمامی انتقادات و پیشنهادات استقبال می‌کنیم، ادامه داد: ما به دنبال کسب کرسی در فدراسیون توسط زنجانی‌ها هستیم.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر