logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۹
[ شناسه خبر : ۱۴۶۲۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان:

پروژه‌ خیابان پادگان سال آینده تکمیل می‌شود/ بودجه 550 میلیارد تومانی شهرداری زنجان برای سال 99

پروژه‌-خیابان-پادگان-سال-آینده-تکمیل-می‌شود-بودجه-550-میلیارد-تومانی-شهرداری-زنجان-برای-سال-99

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری از اولویت شورا در سال آینده است گفت: بودجه شهرداری در سال آینده در حدود 550 میلیارد تومان بسته می‌شود.

عباس راشاد در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد بودجه سال آینده شهرداری زنجان اظهار کرد: طی جلساتی بودجه سال آینده شهرداری بررسی شده است.

وی با تاکید بر اینکه هنوز لایحه بودجه به دستمان نرسیده افزود: در خصوص بودجه در شهرداری و شورا جلسات متعددی را برگزار کردیم و در این جلسات پروژه‌های بزرگ زنجان مانند سبزه میدان، خیابان پادگان و غیره مطرح شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان ابراز کرد: عملیات اجرایی این پروژه ها در سال آینده با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد تا در زمان مقرر شده به اتمام برسد.

وی با تاکید بر اینکه پروژ‌ه‌هایی که امسال به دلایل مختلف نیمه کاره ماندند در سال آینده ادامه می‌یابد افزود: در حال حاضر بودجه سال آینده به طور قطعی مشخص نیست ولی حدودا 550 میلیارد تومان خواهد بود.

راشاد در مورد پروژه خیابان پادگان افزود: متاسفانه مانع ادامه اجرای پروژه شدند و روند اجرایی این پروژه‌ در حال حاضر متوقف است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه باید امسال به پایان می‌رسید اما مشکلات باعث شده تکمیل آن به سال آینده موکول شود ابراز کرد: با این حال سال آینده پروژه به اتمام می‌رسد و منابع مورد نیاز آن نیز تامین شده است.

عضو هیأت رئیسه شورای اسلامی شهر زنجان پروژه‌هایی که سال آینده اجرا می شود بیشتر مردم محور است عنوان کرد: بهسازی آسفالت و اصلاح پیاده‌راه‌ها بیشترین درخواست‌های مردم زنجان است که سال آینده در این حوزه اقدامات موثری انجام خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال 7 میلیارد تومان برای عملیات سنگفرش کردن پیاده‌راه‌ها هزینه شد عنوان کرد: این میزان در سال آینده به 3.5 تا چهار برابر افزایش خواهد یافت.//ع

   

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر