logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۴۶۱۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان:

900 کلاس در مدارس زنجان همچنان از بخاری استفاده می‌کنند

900-کلاس-در-مدارس-زنجان-همچنان-از-بخاری-استفاده-می‌کنند-

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان با اشاره به سیستم گرمایشی مدارس استان زنجان گفت: 900 کلاس در مدارس زنجان همچنان از بخاری استفاده می‌کنند.

جهانگیر صفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره سیستم گرمایشی مدارس استان زنجان، اظهار کرد: تمامی مدارس استان زنجان از بخاری‌های استاندارد استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در استان زنجان هیچ مدرسه‌ای از بخاری‌های غیراستاندارد استفاده نمی‌کند، ابراز کرد: تمامی بخاری‌های غیراستاندارد در سال 92 از مدارس استان زنجان جمع‌آوری‌شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بابیان اینکه در نظر داریم تمامی مدارس استان که از بخاری‌های نفتی استاندارد استفاده می‌کند را جمع‌آوری کنیم، تصریح کرد: در نظر داریم از سیستم گرمایشی جایگزین به‌جای بخاری‌های نفتی استاندار استفاده کنیم.

وی بابیان اینکه تا به امروز دو هزار و 795 ، سیستم گرمایشی کلاس‌های درسی را در سطح استان استاندارسازی کرده‌ایم، عنوان کرد: فقط 900 کلاس درسی در استان وجود دارد که از بخاری استفاده می‌کنند که تا سال تحصیلی 99 جمع‌آوری می‌شوند.

صفری بابیان اینکه در تمامی مناطق 14 گانه آموزشی استان زنجان کلاس درسی با سیستم گرمایشی بخاری وجود دارد، خاطرنشان کرد: تراکم این کلاس‌ها در شهرستان‌های مختلف متفاوت است.

وی با اشاره به 900 کلاس درسی که سیستم گرمایش آن‌ها بخاری است، افزود: 55 کلاس درسی از 900 کلاس، از بخاری گازی استفاده می‌کند.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان زنجان بابیان اینکه فقط مدارس روستایی که گاز شهری ندارند از بخاری نفتی استاندارد استفاده می‌کنند، ادامه داد: تمامی مدارسی که تا تیرماه گاز شهری به آن‌ها تعلق‌گرفته بود به بخاری‌های گازی استاندارد مجهز شدند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر