logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۴۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال:

ایران نماد امنیت در منطقه است/ هرگز زیربار تصمیم AFC نمی‌رویم/ سرمربی تیم ملی ایرانی است

ایران-نماد-امنیت-در-منطقه-است-هرگز-زیربار-تصمیم-AFC-نمی‌رویم-سرمربی-تیم-ملی-ایرانی-است

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال‏ با اشاره به تصمیم عجیب کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد میزبانی تیمهای ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هیچ عنوان زیربار تصمیم ‏AFC‏ نمی‌رویم.

فریدون اصفهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به تصمیم عجیب AFC در خصوص میزبانی تیم های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: رئیس فدراسیون فوتبال کشور به عنوان نایب رئیس AFC اعتراض ایران را طی نامه‌ای اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه دلیلی نمی‌بینیم که میزبانی را در کشور ثالث انجام دهیم، ابراز کرد: ما با تصمیم عجیبی از طرف AFC روبرو هستیم، کشور ما نماد امنیت در منطقه و آسیا است بنابراین چه دلیلی دارد که نتوانیم از رقبایمان میزبانی کنیم.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با تاکید بر اینکه ما باید بدانیم مبنای تصمیم AFC چه بوده است، خاطرنشان کرد: ما هیچ گاه این تصمیم را نمی‌پذیریم چرا که دلیل برای عدم میزبانی در ایران وجود ندارد، مگر تاکنون مشکلی در ایران وجود داشته که اینها بخواهند ما را از میزبانی محروم کنند.

وی با بیان اینکه حضور ده‌ها هزار تماشاگر ایرانی آبروی فوتبال آسیا است، عنوان کرد: این تصمیمات بوی سیاست بازی می‌دهند اما ما قاطعانه درمقابل آنها خواهیم ایستاد و اگر این تصمیم تغییر نکند بحث عدم شرکت در مسابقات جدی است.

اصفهانیان با اشاره به اینکه ما کشور بزرگی هستیم، تصریح کرد: قابل قبول نیست که بی دلیل کشوری مانند ایران را از حق میزبانی محروم کنند، مگر ما قبول می‌کنیم که تیمهای بزرگ ما در یک کشور دیگر میزبان باشند.

وی در خصوص تکلیف سرمربی تیم ملی نیز گفت: هنوز جلسه هیئت رئیسه در این خصوص برگزار نشده اما به احتمال زیاد سرمربی تیم ملی ایرانی خواهد بود اما اینکه چه کسی قرار است روی نیمکت تیم ملی بنشیند هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ما باید امکاناتی که برای یک مربی خارجی فراهم می‌کردیم را برای یک مربی ایرانی نیز فراهم کنیم، اظهار کرد: علی دایی و وحید هاشمیان نیز جزو گزینه ها هستند اما معلوم نیست چه کسی در نهایت سرمربی خواهد شد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر