logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۱
[ شناسه خبر : ۱۴۶۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس راه استان زنجان:

جاده‌های استان زنجان لغزنده است/ تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ

جاده‌های-استان-زنجان-لغزنده-است-تردد-در-محورهای-کوهستانی-با-زنجیر-چرخ

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به بارش برف در همه محورهای استان زنجان گفت: به دلیل بارش برف تردد در محورهای کوهستانی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

عباس مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان زنجان به دلیل بارش برف لغزنده است اظهار کرد: بارش برف در همه محورهای هم اکنون وجود دارد.

وی تصریح کرد: تردد در محورهای کوهستانی و گردنه‌های تهم- چورزق و محور دندی- تخت سلیمان به کندی انجام شده و در گردنه‌ها با زنجیر چرخ انکان پذیر است.

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر محور بسته‌ای در استان نداریم افزود: تردد در همه محورها جریان دارد و در صورت ادامه بارش‌ها امکان بسته شدن برخی از محورهای کوهستانی وجود دارد.

وی با تاکید براینکه برخی از محورهای به دلیل مه آلود بودن با کاهش دید همراه است ابراز کرد: نیروهای پلیس راه در محورهای مواصلاتی مستقر بوده و آماده خدمات رسانی به مردم هستند.

رئیس پلیس راه استان زنجان در پایان خاطر نشان کرد: از رانندگان در خواست داریم به دلیل لغزنده بودن محورها فاصله طولی را رعایت کنند تا شاهد حوادث تلخ و ناگوار در جاده‌ها نباشیم.//ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر