logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی در زنجان اصلاح شود

وضعیت-سرویس-های-بهداشتی-بین-راهی-در-زنجان-اصلاح-شود

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان گفت: برای ورود گردشگران به استان در نوروز سال آینده، وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی اصلاح شود.

محمد رضاصائینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، اظهار داشت: نظارت بر سرویس های بهداشتی بین راهی بر عهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است.

وی با بیان اینکه وضعیت سرویس های بهداشتی بین راهی مطلوب نیست، خاطرنشان کرد:ضروری است نظارت های لازم در این زمینه انجام شود.

این مسئول ادامه داد: برای نگهداری سرویس های بهداشتی در داخل شهر، شهرداری وظیفه دارد و نظارت های لازم نیز از سوی این نهاد انجام می شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان وضعیت سرویس های بهداشتی داخل و بین راهی قابل بررسی بوده و  سازمان های متولی می توانند وضعیت حاضر را بهبود بخشند.

صائینی با اشاره به بررسی های انجام شده و نبود وضعیت مطلوب در این زمینه، گفت: پیش از ایام نوروز باید وضعیت موجود اصلاح شود.

وی از تشدید نظارت های بهداشتی در آستانه نوروز برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران خبرداد و گفت: تمام اماکن و مراکز از نظر بهداشتی بررسی می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر