logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
[ شناسه خبر : ۱۴۵۸۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

راهبرد تعیین شده شهید سلیمانی سبب پیروزی فلسطینی‌ها شد

راهبرد-تعیین-شده-شهید-سلیمانی-سبب-پیروزی-فلسطینی‌ها-شد

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حضور آمریکا در منطقه ما،جز شر و فساد اثر دیگری نداشته است و هر جایی که قدم می گذارد نا امنی و جنگ بوده است.

به گزارش موج رسا; آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های پیش از نماز جمعه با تسلیت ایام فاطمیه، به ویژگی های بی نظیر این بانوی اسلام در دفاع از حریم ولایت و اسلام ناب محمدی اشاره کرد و اظهار داشت: دخت پیامبر گرامی اسلام همواره در دفاع از اسلام در میدان بود و حتی جان خود را در این راه فدا کرد.

وی با تقدیر از حضور آگاهانه مردم در تشییع شهیده الناز نبیی در زنجان، اظهار داشت: مردم در کنار خوب خانواده ای قرار گرفتید و مرحومه دانشمندی بود که در سفر مسافرتی به شهادت رسید.

خطیب جمعه زنجان با اشاره به 27 دی ماه به عنوان سالروز شهادت فداییان اسلام و نواب صفوی،گفت: مبارز انقلابی و جهادی،معنویت گرا، اخلاق مدار با تقوا و مدیر راهبردی تعابیر مقام معظم رهبری از شخصیت نواب صفوی است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند:"سخنرانی های شهید مطهری از عناصری است که بنیه اصلی فکر اسلامی را در من پایه گذاری کرد و ایشان متفکری ژرف اندیش و مصداق بارز مجاهد فی سبیل الله و معلم بزرگی برای دیروز، امروز و فردای کشور بود.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه 29 دی ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده است، افزود: توطئه انگلیسی ها موجب شد تا مردم فلسطین از خانه و کاشانه خود اخراج شده و در اردوگاه های مختلف ساکن شوند و بعد از انگلیس هم رژیم غاصب اسرائیل در وطن فلسطینی ها جا گرفتند.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلامی می دانند، افزود: در حالی که رژیم غاصب اسرائیل تلاش می کرد تا فلسطین را از اذهان پاک کند،امام این اجازه را ندادند و سردار سرافراز انقلاب اسلامی، شهید سلیمانی اولین کسی که پا به فلسطین گذاشت.

خطیب جمعه زنجان گفت: سردار شهید سلیمانی تاکتیک و تکنیک ناقص فلسطینی ها را در برابر دشمن تغییر داده و راهبرد دیگری را برای مقابله جایگزین کرده و موجب پیروزی فلسطین در صحنه های مختلف شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه دنیا امروز نمی تواند مسئله فلسطین را فراموش کند چرا که خواستگاه مقاومت نوار غزه است،افزود: حضور سردار سلیمانی موجب شد که امروز رژیم غاصب اسرائیل نتواند 48 ساعت در برابر این مردم مقاومت کند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه آمریکا علت آشوب و جنگ در منطقه است، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار اعضای کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند:"حضور آمریکا در این منطقه ما،جز شر و فساد اثر دیگری نداشته است و هر جایی که قدم می گذارد نا امنی و جنگ بوده و اتحاد ملت ها تنها راه مهار و شکست آمریکا است."

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: رای مجلس شورای اسلامی عراق برای ترک آمریکا و موشک باران عین الاسد از مهمترین دستاوردهای ایران اسلامی در برابر آمریکا بود که موجب شد تا آمریکا عقب نشینی کند و بگوید قصد جنگ نداریم.

وی با بیان اینکه ما می دانستیم دشمن به هیچ اصلی اعتقاد ندارد و به همین دلیل آماده بودیم،افزود: هنوز ابعاد سقوط اوکراینی با وجود اینکه حادثه تلخی بود، مشخص نشده است.

خطیب جمعه زنجان گفت: برخی افراد احمق نیز تحلیل هایی ارائه کردند اما شهادت این افراد ملت ایران و مسئولان را داغدار کرد.

خطیب جمعه زنجان خاطرنشان کرد: سردار حاجی زاده مثل یک مرد واقعی به صحنه آمد و مسئولیت آن را برعهده گرفت و باید دانست که از سردار سلیمانی ها در ایران بسیار است.

آیت الله خاتمی گفت: راهپیمایی امروز به منظور اعلام وفاداری نسبت به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار می شود و همواره در عرصه های مختلف پیشتاز بوده است.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر