logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۰
[ شناسه خبر : ۱۴۵۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مسئول سازمان بسیج سازندگی استان زنجان خبرداد

اعلام آمادگی 100 گروه جهادی زنجان برای اعزام به سیستان و بلوچستان/ جمع آوری کمک های مردمی ادامه دارد

اعلام-آمادگی-100-گروه-جهادی-زنجان-برای-اعزام-به-سیستان-و-بلوچستان-جمع-آوری-کمک-های-مردمی-ادامه-دارد

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان گفت: در حال حاضر 100 گروه جهادی استان زنجان برای خدمات رسانی به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان اعلام آمادگی کرده اند.

فرهاد امندی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با وجود آمادگی گروه های جهادی زنجان برای خدمات رسانی به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان به دلیل دوری مسافت و عدم نیاز این نیروها اعزام نشده اند.

وی با بیان اینکه 50 درصد گروه های جهادی استان برای اعزام به این منطقه اعلام آمادگی کرده اند، افزود: حضور گسترده نیروهای جهادی در منطقه سیل زده موجب خدمات رسانی مطلوب می شود که خوشبختانه استان های همجوار سیستان و بلوچستان در این منطق حضور دارند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورت نیاز منطقه، گروه های جهادی استان اعزام می شوند اما تا کنون اعزامی در این زمینه انجام نشده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج سازندگی اقدام به جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان در سطح شهر زنجان می کند.

امندی ادامه داد: گروه های جهادی نسبت به جمع آوری کمک های مردمی اقدام می کنند و همشهریان می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به سیل زدگان به این گروه ها ارائه کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بروز خسارت های بسیار برای سیل زدگان کمک های مردمی می تواند حمایت همه جانب از آسیب دیدگان باشد که خوشبختانه مردم زنجان در یاری هموطنان همواره پیشگام هستند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر