logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۴۵۶۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان:

رسیدگی به تخلفات مالیاتی پزشکان به سال آینده موکول شد

رسیدگی-به-تخلفات-مالیاتی-پزشکان-به-سال-آینده-موکول-شد

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: رسیدگی به تخلفان مالیاتی پزشکان بعد از ارائه اظهار نامه مالیاتی انجام می‌شود بنابراین امسال نمی‌توانیم به تخلفات این قشر رسیدگی کنیم.

میرحیدر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه برخورد‌های مالیاتی در رابطه با پزشکان به سال آینده موکول شده است اظهار کرد: امسال نمی‌توانیم تخلفات رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اظهارنامه مالیاتی سال 98 در سال 99 ارائه می‌شود افزود: بعد از آن ارائه اظهارنامه مالیاتی رسیدگی به تخلفات انجام خواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با تاکید براینکه قطعا این موضوع در سال آینده مورد بررسی قرار می‌گیرد عنوان کرد: در حال حاضر نمیتوانیم بگوییم چه تعداد از پزشکان در استان فرار مالیاتی دارند.

وی در مورد بررسی تخلفات مالیاتی پزشکان بعد از ارائه اظهارنامه مالیاتی سال گذشته گفت: سال گذشته پزشکان مکلف به نصب سامانه فروش نبودند و از امسال این اتفاق افتاده است.

لازم به ذکر است براساس گزارش اداره کل مالیات استان یک هزار و 922 میلیارد ریال عوارض از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان واریز شده و واریزی عوارض ارزش افزوده نسبت به سال گذشته رشد بیش از 41 درصدی داشته است.

میزان واریزی مدت مشابه سال گذشته از محل مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداریها و دهیاریهای استان یک هزار و 355 میلیارد ریال بود که امسال با جهش بسیار چشمگیر به یک هزار  922میلیارد ریال افزایش یافته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر