logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۴۵۴۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان:

دکل‌های مخابراتی زنجان تشعشع غیر مجاز ندارند

دکل‌های-مخابراتی-زنجان-تشعشع-غیر-مجاز-ندارند

مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان با اشاره به ممانعت هایی برای راه اندازی دکل های اپراتورها در زنجان، گفت: دکل های مخابراتی در زنجان مشکل تشعشع غیر مجاز ندارند.

به گزارش موج رسا; حمید فرخی امروز در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: خوشبختانه در اواسط سال 96 قانونی از سوی مجلس شورای اسلامی در خصوص نحوه حدود امواج رادیویی و عدم افزایش پرتو به تصویب رسیده است.

*برگزاری جلسات قانون هوای پاک در زنجان

وی با بیان اینکه مطابق قانون هوای پاک جلسات متعددی با محیط زیست استان زنجان برگزار شده است و موارد بررسی و منجر به صورتجلسه شده است،افزود: بحث انتشار امواج تشعشعات الکترو مغناطیسی در زنجان بیش از حد استاندارد نیست.

این مسئول شکایت های مردمی را یکی از مشکلات اپراتورها در زنجان عنوان کرد و گفت: تجهیزاتی از سوی اداره کل محیط زیست استان زنجان خریداری و میزان تشعشعات بررسی می شود.

مدیرکل فن آوری اطلاعات و ارتباطات استان زنجان گفت: در صورت وجود مشکل و گزارش های مردمی، نتایج به صورت فنی بررسی و جوابیه مستدل ارائه می شود.

فرخی با اشاره به راه اندازی شبکه پایش در شهرهای تهران و شیراز ،گفت: وضعیت تشعشعات به صورت آنلاین بررسی شده و نتایج اعلام می شود.

وی با اشاره به فعالیت اپراتورهای اصلی همراه اول و ایرنسل در زنجان، گفت: یک میلیون و 200 سیم کارت همراه اول و 800 هزار سیم کارت ایرانسل در استان زنجان فعال است.

سرپرست شهرداری زنجان در ادامه این جلسه اظهار داشت: با حمایت و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر زنجان و همکاران مجموعه شهرداری همه برنامه ها و اقدامات بودجه ای و برنامه ای امسال اجرایی و هیچ پروژه ای در زنجان متوقف نمی شود.

احمدی خاطرنشان کرد: اعتماد شهروندان سرمایه اصلی شهرداری محسوب می شود که کارمندان شهرداری این موضوع را درک کرده و اعضا شورا نیز نسبت به این موضوع تاکید دارند و سعی می کنیم رضایت حداکثری مردم را با ارائه خدمات مطلوب کسب کنیم.

*نواقص گذشته شهرداری جبران می شود

وی بیان داشت: نواقص گذشته شهرداری جبران شده و حقوق معوقه کارگران از جمله شهرداری منطقه 3، پارکبانان تامین و قسمتی نیز ارائه شده است.

سرپرست شهرداری زنجان ادامه داد: در تمامی امورات قوانین و مقررات و مصوبات شورا خط قرمز و ملاک عمل خواهد بود و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

احمدی با اشاره بهره برداری گرمخانه شهرداری طی دو سال گذشته،گفت: از این گرمخانه به عنوان اردوگاه متکدیان استفاده می شد و به دلیل دوری از شهر قابل استفاده برای معتادان نبود.

وی با بیان اینکه جمع آوری متکدیان و تحویل به اردوگاه از وظایف شهرداری است، افزود: قرار بود محلی برای معتادین متجاهر از سوی شهرداری تامین و به شورای مواد مخدر استان تحویل داده شود که این مجموعه در نظر گرفته شده است.

سرپرست شهرداری زنجان گفت: در جمع آوری معتادان متجاهر شهرداری وظیفه دارد و امسال 50 میلیون تومان مساعدت شد تا معتادان متجاهر در ایام نوروز از سطح شهر جمع آوری شوند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر