logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۴۶
[ شناسه خبر : ۱۴۵۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکار آفرینی بسیج سازندگی استان زنجان خبر داد

حمایت بسیج سازندگی از کارآفرینان زنجان با ارائه تسهیلات کم‌بهره

حمایت-بسیج-سازندگی-از-کارآفرینان-زنجان-با-ارائه-تسهیلات-کم‌بهره

مدیرکار آفرینی بسیج سازندگی استان زنجان با تاکید بر اینکه در حال حاضر تولیدکنندگان خرد در زنجان با مشکل بازار فروش مواجه هستند گفت: این مشکل رونق تولید را از واحدهای تولیدی خرد گرفته است.

مهدی رستمخانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به میزان اشتغالزایی در استان زنجان اظهار کرد: بسیج سازندگی از طرح‌های حوزه اقتصادی مقاومتی و تولیدات کشاورزی حمایت می‌کند.

وی تصریح کرد: بسیج سازندگی با حمایت از طرح‌های کشاورزی و مشاغل خانگی به منظور توانمند سازی جوانان و ایجاد اشتغال گام‌های بسیار خوبی را به ویژه در مناطق کم برخوردار برداشته است.

مدیرکار آفرینی بسیج سازندگی استان زنجان با تاکید براینکه امسال 70 کار آفرین حمایت تسهیلاتی شدند بیان کرد: میزان تسهیلات ارائه شده برای توانمند سازی کار آفرینان از 5 میلیون تا 15 میلیون تومان است.

وی با تاکید براینکه حمایت از کار آفرینان روستایی و مناطق محروم از اولویت اصلی بسیج سازندگی است عنوان کرد: مهمترین مشکلی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم کمبود اعتبارات است که هر سال میزان اعتبارات تخصیص یافته کاهش می‌یابد.

رستمخانی با تاکید براینکه متقاضیان زیادی در حوزه کارآفرینی وجود دارد و این نشان می‌دهد که اگر تسهیلات وجود داشته باشد اقدامات بسیار خوبی را می‌توان در حوزه اشتغال استان انجام داد ابراز کرد: با محدودیت اعتبارات مواجه هستیم و متقاضیان زیادی در استان داریم و با اعتبارات موجود نمیتوانیم پاسخگوی همه متقاضیان باشیم.

وی با تاکید براینکه بیشتر کارآفرینان با مشکل بازار فروش محصولات تولیدی خود مواجه هستند افزود: از مسئولان انتظار داریم ساز و کار خرید تضمینی برای تولیدکنندگان خرد را فراهم کنند.

مدیرکار آفرینی بسیج سازندگی استان زنجان با تاکید براینکه مشکل نبود بازار رونق تولید را از واحدهای خرد گرفته است عنوان کرد: در صورت رفع مشکل بازار فروش و ایجاد ساز و کار خرید تضمینی توسط دولت تولیدکنندگان نوپا روز به روز توانمند‌تر خواهند شد ولی در شرایط کنونی واحدهای تولیدی خرد روز به روز ضعیف‌تر می‌شوند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر