logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۱۴۵۳۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
یادداشت/

برای سرداران مظلوم

برای-سرداران-مظلوم

سید احمد موسوی در یادداشتی به تحلیل مسائل امروز جامعه پرداخت.

به گزارش موج رسا; سید احمد موسوی در یادداشتی نوشت،به گواهی تاریخ وقتی امام حسین (ع) درصحرای کربلا و در روز عاشورا قصد ایراد خطبه کردند که شاید نفرات نطفه پاکی باشند که بخواهند از جنگ با امام صرف نظرکنند، عده ای هل هله کنان مانع آن می شدند که صدای حضرت به مردم برسد آنچه در این  روزها اتفاق افتاده آن وضعیت کربلا را به ذهن متبادر می سازد.

هیچ کس از مرگ هم وطنانش درقضیه سقوط هواپیما شاد نیست و قطعا متاثر و غمگین نیز هست ولی آنچه در این روزها دیده می شود اولا به حاشیه بردن ترور سردار دلها سردار قاسم سلیمانی است و ثانیا ترور شخصیت نیروی هوا فضای سپاه و در راس این نیرو ترور شخصیت سردار حاجی زاده می باشد.

انگار فراموش کرده ایم که سردار قاسم سلیمانی چه زحماتی برای ملت کشید زمانی که گروهک منحوس داعش علم برافراشت و به راحتی هدف خود را تخریب بارگاه ائمه معصومین و فتح تهران بیان کرد،امثال سردار سلیمانی ها بودند که غیرت ایرانی را به رخ دنیا کشیدند و با وجود حمایت همه جانبه داعش از سوی استکبار پوزه این گروهگ لعنتی را به خاک مالیدند، گذشته از این او از معدود نفرات مطرح در دنیا به لحاظ نظامی بود که البته ابعاد شخصیتی این بزرگوار برای هیچ کس پوشیده نیست اما آنچه دیشب در برخی نقاط تهران اتفاق افتاد تقریبا اثری از ناراحتی و یا سوگواری نسبت به حادثه سقوط هواپیما نبود حتی شعارها هم عمدتا بی ارتباط بود اما تا دلتان بخواهد کینه نسبت به حاج قاسم تفکرش اسمش وعکسش بود.

هفته گذشته که تشییع میلیونی این سردار عزیز را شاهد بودیم فکرش را می کردیم که دشمن از کناراین همه ارادت نسبت به این حرکت مردم بزرگوارایران به راحتی رد نخواهد شد و راست میگفتن که انگار شهید قاسم سلیمانی بیشتر از سردار قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک است.

اما در کشور ایران در طول سالیان گذشته اتفاقات مهمی رخ داده که در آن مسئول یا مسئولینی مقصر بوده اند ولی هیچ کس مانند سردار حاجی زاده مسئولیت اتفاق افتاده را به گردن نگرفته است و یا اصلا قبول مسئولیت نکرده اند کیست که متوجه نباشد که سردار حاجی زاده تبعات سیلی ایران در حمله موشکی به مقر آمریکایی ها درعراق را دارد تحمل می کند و این همه توهین به ایشان ریشه در کجا دارد.

البته و صد البته متوجه این امر هم هستیم که قسمتی از این هیاهو هم به مجلس و عدم تایید صلاحیت عده ای نیز دارد هم آنها که در طول 4سال گذشته هیچ منفعتی برای مردم مستضعف نداشته اند که هیچ بلکه تبدیل به اپوزسیون نظام هم شده بودند و الان که فضا را مناسب میبیندد بهره برداری خودشان را نیز به انجام میرسانند اعتقاد درایم صاحب راستی و درستی فقط خداست و او خوب میداند که چه تدبیر کند.

و چقدر این داستان غم انگیز است  که یکی از جان مایه میگذارد و دیگری از آبرو و سوءاستفاده و استفاده اش نصیب دیگران این چنینی می گردد.

وچه خوب گفتن  که : نعمت روی زمین قسمت پررویان است خون دل میخورد آنکه حیایی دارد.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر