logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۱۴۵۱۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
در ستاد اجرایی خدمات سفر مطرح شد؛

آمادگی دستگاه های اجرایی زنجان برای برنامه های نوروز/ ورود گردشگران افزایش یافت

آمادگی-دستگاه-های-اجرایی-زنجان-برای-برنامه-های-نوروز-ورود-گردشگران-افزایش-یافت

جلسه ستاد خدمات سفر استان زنجان امروز با حضور اعضای کارگروه های 10 گانه این ستاد برگزار و دستگاه های اجرایی از آمادگی برای اجرای برنامه های نوروز استقبال کردند.

به گزارش موج رسا; امیر ارجمند امروز در ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان ویژه نوروز،اظهارداشت: سیاست ها، اهداف و استراتژی های بلند مدتی توسط ستادهماهنگی خدمات سفر به استان ها ابلاغ شده است که برنامه های فرهنگی و  اجتماعی برای نوروز امسال پیش بینی و اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه تا ۲۵ اسفندماه جلسات برگزار و کمیته های تخصصی تشکیل و مانور این ستاد در این روز برگزار می شود، افزود: ۱۰ کمیته در بخش های مختلف تشکیل و عملیات اجرایی را آغاز می کنند.

*برنامه نوروزگاه در شهرهای استان زنجان برگزار می شود

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه نوروزگاه در شهرهای استان با همکاری شهرداری ها در مبادی وروی شهر و مراکز پر جمعیت از اول تا سیزدهم فروردین برگزار می شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان برضرورت مهیا کردن شهرها و روستاهای استان برای استقبال از گردشگران تاکید کرد و گفت: سفره هفت سین در میادین اصلی شهر نصب و توجه به زیبایی بصری در مبادی ورودی شهرها از تاکیدات ستاد خدمات سفر است.

ارجمند با بیان اینکه از عملیات اجرایی غیرضرور از  ۱۵ اسفند ماه امسال جلوگیری می شود: افزود: تا ۱۵ فرودین  ماه سال آینده دستگاه های اجرایی از انجام عملیات عمرانی در شهر خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل اخبار دقیق هواشناسی و مناسب بودن شرایط آب و هوایی استان زنجان ورود گردشگران به استان زنجان افزایش یافت.

*آغاز برنامه های بسیج سلامت از ۲۰ اسفند ماه

معاون دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان در ادامه این جلسه از آغاز برنامه های حوزه سلامت ویژه نوروز از ۲۰ اسفند ماه امسال تا ۲۰ فروردین سال آینده خبرداد و گفت: بسیج سلامت نوروز در بازه زمانی اعلام شده اجرایی می شود.

صائینی خاطرنشان کرد: در بازه زمانی طرح نوروزی نظارت های میدانی نیز تشدید یافته و اکیپ های سیار و ثابت برای نظارت بر اماکن بین راهی فعال می شوند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت اماکن بین راهی زنجان خوب نیست در حالی که بهبود وضعیت این اماکن در جذب توریست بسیار تاثیرگذار است، افزود: وضعیت سرویس های بهداشتی در مناطق روستایی و شهرهای ۲۰ هزار نفر در استان زنجان مطلوب نبوده و موجب ایجاد مشکل برای مسافران و گردشگران می شود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر