logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۳
[ شناسه خبر : ۱۴۴۹۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس اتحادیه چاقو فروشان استان زنجان خبر داد

تعدیل نیرو گریبانگیر واحدهای تولیدی مس در استان زنجان

تعدیل-نیرو-گریبانگیر-واحدهای-تولیدی-مس-در-استان-زنجان

نائب رئیس اتحادیه چاقو فروشان و چاقو سازان استان زنجان گفت: با توجه به وضعیت موجود صنعت مس در زنجان، این صنعت به دوران رکود نزدیک می شود.

محمد رضا جرجیسی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر قیمت مس به شدت افزایش داشته و این افزایش قیمت به نفع هیچ کس نیست.

وی با بیان اینکه در بازار، مس به قیمت بالای 90 هزار تومان در هر کیلو است، افزود: گرانی و نبود قدرت خرید  این صنعت را دچار مشکل کرده و به دوران رکود نزدیک می کند.

این فعال عرصه اقتصادی خاطرنشان کرد: وضعیت مس در حال حاضر نگران کننده است و با ادامه وضع موجود،کارگاه ها مجبور به تعدیل نیرو می شوند.

نائب رئیس اتحادیه چاقو فروشان و چاقو سازان استان زنجان خاطرنشان کرد: قیمت مس در زنجان به دلیل نبود واسط پایین تر از جاهای دیگر است اما وقتی یک بنکدار از تهران از زنجان خرید می کند به یک بنکدار تهران می فروشد و تا زمانی که کالایی به دست مصرف کننده برسد،با افزایش چند برابری مواجه می شود.

جرجیسی بالا بودن قیمت مس را عاملی برای کاهش تعداد مشتری برای این کالا عنوان کرد و گفت: میزان ازرش افزوده کالا نیز در مس به اوج رسیده است که این امر نیز یکی از مشکلات مهم این صنعت محسوب می شود.

وی با اشاره به وضعیت واحدهای تولید مس در زنجان، گفت: به دلیل مشکلات موجود بر سر راه صنعت مس، کم کم کارگاه ها به تعدیل نیرو اقدام می کنند.

این مسئول بیان داشت: ضروری است اقدامات لازم از سوی مسئولان برای وضعیت مس پیش بینی شود و در سال رونق تولید موجب تولیدی واحدها در استان نشویم چرا که این صنعت دست زنجانی ها دارای قدمت دیرینه بوده و نمی توان بازار را به نفع سایر استان ها خالی کرد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر