logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۱۴۴۹۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان:

استفاده از منابع آبی در حوزه کشاورزی مورد توجه جدی قرار گیرد

استفاده-از-منابع-آبی-در-حوزه-کشاورزی-مورد-توجه-جدی-قرار-گیرد

استاندار زنجان با تاکید بر استفاده مناسب از منابع آبی گفت: استفاده از منابع آبی و حریم رودخانه‌ها در حوزه کشاورزی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی با اشاره به اینکه با اتفاقات اخیر دشمنان دستشان به جایی نرسیده و در تلاش هستند شهادت سردار سلیمانی را به حاشیه ببرند اظهار کرد: یقین دارم رسانه‌های ما همت مضاعف خواهند داشت تا این حماسه مردمی به حاشیه نرود.

وی تصریح کرد: شهید بزرگوار ما در تاریخ ماندار خواهد بود و عرصه را برای دشمن تنگ خواهیم کرد و امیدواریم هر چه زودتر جرثومه فساد از منطقه بیرون رانده شود.

استاندار زنجان با اشاره به موضوعات مطرح شده در جلسه عنوان کرد: در حوزه کشاورزی باید به حریم رودخانه‌ها و همچنین به شرایط آبی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی به موضوع احداث مجتمع بین‌راهی که در جلسه مطرح شد عنوان کرد: اجرای این طرح مهم بوده و خوب است. به شرطی که متولیان آن باید بدانند که احداث مجتمع بین‌راهی تعریفی دارد که باید مورد توجه قرارگیرد و براساس اصول تعیین شده کار احداث صورت بگیرد.

حقیقی با تاکید براینکه مدیریت شورای برنامه‌ریزی و توسعه مهمترین اقدام انجام شده در سال جاری را احصا کند افزود: در این راستا مهمترین برنامه سال آینده هم معلوم شود تا در اسفند ماه برنامه‌های مهم استان را به مردم ابلاغ کنیم.

وی با اشاره به استفاده از فضاهای موجود در ادارات و ارگان‌های دولتی ابراز کرد: در حال حاضر در استان زنجان دستگاه‌هایی داریم که با مشکل مکان مواجه اند ولی در برابر آن دستگاه‌هایی داریم که از مکان‌های موجودشان هیچ گونه استفاده نمی‌کنند.

استاندار زنجان با اشاره به تاخیر برخی از دستگاه‌ها در اتمام پروژه‌های محول شده عنوان کرد: متاسفانه برخی از دستگاه‌ها به اتمام پروژه‌ها در مدت زمان تایین شده توجهی نمی‌کنند که اگر این اتفاق تکرار شود شخصا به موضوع ورود خواهم کرد.

وی با اشاره به موضوع اجرای کنگره سه هزار شهید در زنجان افزود: بیمه سلامت مکان مورد نظر را به صورت موقت در اختیار دبیرخانه کنگره قرار دهد و پیگیری لازم نیز در این راستا انجام شود تا این اتفاق در زنجان بیفتد.

شهرام طهماسبی نیز در این جلسه به احداث واحد جدید پرورش ماهی ماهنشان در حاشیه قزل اوزن اشاره و عنوان کرد: بارگذاری جدید در حاشیه رودخانه قزل اوزن منطقی نیست و نباید این اتفاق بیفتد.

وی همچنین به موضوع بارگذاریهای جدید در مناطق صنعتی عنوان کرد: در بارگذاریهای صنعتی در مناطقی که نیاز به منابع آبی دارند باید توجه شود و نباید بارگذاری جدید در این مناطق منجر به تعطیلی واحدهای فعال شود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر