logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۶
[ شناسه خبر : ۱۴۴۸۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

بزرگترین تجمع بانوان فاطمی در زنجان برگزار می شود

بزرگترین-تجمع-بانوان-فاطمی-در-زنجان-برگزار-می-شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)،300 مبلغ در مناطق مختلف استان حضور می یابند.

حجت‌الاسلام سعید احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: به مناسبت ایام فاطمیه، روحانیون و مبلغان دینی استان زنجان به منظور تعمیق فرهنگ فاطمی، گسترش معارف دینی و پاسخگویی به شبهات مردم به مناطق مختلف شهری و روستایی استان زنجان اعزام می ‌شوند.

وی افزود: به دلیل تقارن شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ایام فاطمیه،برنامه های این ایام در 50 روستای استان زنجان با حضور روحانیون مستقر در مساجد محوری برگزار می شود.

این مسئول از نواختن زنگ فاطمی با همکاری اتحادیه انجمن های دانش آموزی و آموزش و پرورش استان زنجان در مدارس و دبیرستان های دخترانه همزمان با 12 بهمن ماه امسال خبرداد و گفت: اجتماع بزرگ فاطمی نیز در مرکز استان برگزار می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اجتماع بانوان فاطمی در سال های گذشته در برخی شهرستان های استان از سال گذشته برگزار شده است،افزود: امسال نیز تلاش می شود این برنامه در حسینیه اعظم زنجان یا مصلی خاتم الانبیا برگزار شود.

حجت الاسلام احمدی از اجرای برنامه های مختلف مذهبی توسط هئیت های مذهبی شاخص استان زنجان در محلات خبرداد و گفت: تبیین مقاومت فاطمی و تشریح پیام حضرت زهرا (س) از جمله اهداف این برنامه ها محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در فاطمیه اول برنامه های مختلفی از سوی هئیت های مذهبی استان اجرایی شد، گفت: در برنامه ها امسال بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی نیز پیش بینی شده بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر