logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۴۴۷۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

وحدت مردم و دولت عراق یکی از برکات خون شهدای مقاومت است

وحدت-مردم-و-دولت-عراق-یکی-از-برکات-خون-شهدای-مقاومت-است

امام جمعه زنجان با اشاره به برکات خون شهدای مقاومت، گفت: وحدت مردم و دولت عراق یکی از برکات خون شهدای مقاومت است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان با اشاره به جایگاه شهید سلیمانی در بین مردم و جوانان ایران، اظهار کرد: اخلاص یکی از ویژگی های سپهبد سلیمانی بود.

وی با اشاره به اینکه ایشان در همه لحظات زندگی برای خدا و مردم خدمت  می کرد، ابراز کرد: شهید سلیمانی برای رضای خدا کار می کرد و اهل دین و نماز بود و این امر موجب محبوبیت وی در بین مردم شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به رشادت های سپهبد سلیمانی، تصریح کرد: آثار و برکات تلاش شهید سلیمانی در طول هشت سال دفاع مقدس، مقابله با منافقین، کفر جهانی، صهیونیسم بین‌المللی و کمک به جبهه مقاومت بسیار درخشان است.

وی با اشاره به برنامه صهیونیسم بین‌المللی برای ایجاد تفرقه و تجزیه کشورهای منطقه به ویژه کشور های اسلامی، ادامه داد: شهید سلیمانی در مقابله با توطئه‌های استکبار جهانی نقش مهمی داشت.

آیت الله خاتمی با اشاره به حضور پرشور و شعور مردم زنجان در مراسم شهید سلیمانی، افزود: مردم زنجان نشان دادند که همیشه قدردان خادمان مردم هستند.

وی با اشاره به شعار های مردم در مراسم شهید سلیمانی، ابراز کرد: هیهات من الذله، نه سازش و تسلیم، نبرد با آمریکا شعار مردم بود.

خطیب نماز جمعه زنجان بیان کرد: اراده خدا برشهادت این مجاهد پس از چهل سال جنگ و جهاد بود.

وی با اشاره به برکات خون شهدای مقاومت و شهید سلیمانی خاطر نشان کرد: وحدت مردم و دولت عراق برای خروج آمریکا از این کشور یکی از برکات خون شهدای مقاومت بود.

آیت الله خاتمی اقدام مجلس شورای اسلامی در تروریست اعلام کردن پنتاگون و ارتش آمریکا را خوب ارزیابی کرد و افزود: اجرای گام پنجم کاهش تعهدات برجامی نیز یکی دیگر از اقدامات خوب ایران بود.

وی با بیان دست مریزاد به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به جنایت آمریکا در همان ساعتی که سپهبد سلیمانی به شهادت رسیده بود، عنوان کرد: در طول چند دهه اخیر کسی جرات نکرده بود که به پایگاه‌ها ز آمریکا حتی ترقه‌ای پرتاب کند.

امام جمعه زنجان با اشاره به شکسته شدن هیمنه آمریکا در پی عملیات موشکی سپاه تصریح کرد: این فقط سیلی بود و ادامه این اقدامات اخراج آمریکا از منطقه است.

وی با بیان اینکه اگر داعش در عراق و سوریه قدرت می‌گرفت در مرحله بعد نوبت کشور ما بود ادامه داد: همانطور که رهبری فرمود اگر در عراق و سوریه جلوی آنها را نمی گرفتیم باید در تهران با تروریست‌ها می جنگیدیم.

آیت الله خاتمی با بیان اینکه شهید سلیمانی در هیچ جناحی نبود خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی در خط امامین انقلاب و خط انقلاب بود.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر