logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۳
[ شناسه خبر : ۱۴۴۶۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان:

بزرگداشت شهید طارمی با حضور فرمانده مرزبانی کشور برگزار می شود

بزرگداشت-شهید-طارمی-با-حضور-فرمانده-مرزبانی-کشور-برگزار-می-شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: ویژه برنامه بزرگداشت شهید هادی طارمی با حضور فرمانده مرزبانی کشور در ابهر برگزار می شود.

علی کاظمی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به هماهنگی های انجام شده،مراسم بزرگداشت یاد و خاطره شهید هادی طارمی روز جمعه در شهرستان ابهر برگزار می شود.

وی با بیان اینکه سخنران این مراسم سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور است، ادامه داد: وی قبل از خطبه های نماز جمعه ابهر سخنرانی می کند.

این مسئول بیان داشت: این ویژه برنامه با حضور مردم و مسئولان شهرستان ابهر در نماز جمعه به یاد شهید طارمی، هم‌رزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یکی از شهدای حمله تروریستی آمریکا برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آغاز طرح نهضت دیدار با جانبازان استان زنجان، گفت: اسامی جانبازان شاغل و بازنشسته ادارات احصا و برنامه ریزی لازم برای حضور در منزل این جانبازان انجام می شود.

کاظمی برضرورت همکاری همه دستگاه های اجرایی برای اجرای طرح نهضت دیدار تاکید کرد و گفت: این برنامه از ایام دهه فجر انقلاب اسلامی تا 22 اسفند – روز شهید- برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: طرح سپاس یکی از طرح های بنیاد شهید و امور ایثارگران برای دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان محسوب می شود که به صورت روتین هر ساله اجرایی می شود.

این مسئول تصریح کرد: ارگان های مختلف از جمله سپاه،نیروی انتظامی و دستگاه های اجرایی در قالب طرح سپاس با جانبازان دیدار می کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر