logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
[ شناسه خبر : ۱۴۴۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

حمله موشکی سپاه سیلی نخست به آمریکاییها بود/ زمان بزن در رو تمام شده است

حمله-موشکی-سپاه-سیلی-نخست-به-آمریکاییها-بود-زمان-بزن-در-رو-تمام-شده-است

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: پیام حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقرهای آمریکا نشان داد که هر حرکت نابخردانه آمریکا در منطقه با جواب دندان شکنی مواجه می شود.

محمد اسماعیلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: وقتی آمریکایی ها برای ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی پیش قدم شدند، فکر نمی کردند که نظام اسلامی چنین توان پاسخگویی دارد که بتواند مقرهای آنان را در منطقه مورد حمله قرار دهد.

وی با بیان اینکه در نهایت شرارت و به دستور رئیس جمهور بی کفایت آمریکا سپهبد سلیمانی ترور شد اما خواست ملت ایران پاسخگویی به این جنایت در اولین فرصت و با تمام قدرت بود،افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری در خصوص شهادت سپهبد سلیمانی اشاره کردند،انتقام سختی از دشمنان گرفته می شود.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اقدامات بامداد امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به دو پایگاه آمریکا در عراق، سیلی اولیه بود و قطعا تا بیرون راندن آمریکا از منطقه به شکل های دیگری ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی با بیان اینکه در این حمله موشکی مقر اصلی آمریکایی ها مورد اصابت موشک های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هدف قرار گرفت،افزود: این حمله خسارت سنگینی به آمریکا زده و به تعبیر رهبری دیگر زمان بزن و درو تمام شده است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نشان داد که هر حرکت نابخردانه آمریکا در منطقه با جواب دندان شکنی مواجه می شود،ادامه داد: این اقدام پیام بزرگی به همه کسانی که امروز می خواهند با حمایت آمریکا در منطقه زندگی کنند،داشت که نمی شود برای تامین امنیت منطقه به آمریکا اعتماد کرد.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی برضرورت برگشت کشورهای منطقه به همکاری منطقه ای تاکید کرد و گفت: این اقدام گام نخست بود و تا زمانی که آمریکایی ها از منطقه بیرون نروند،تقاص خون سردار گرفته نشده است.

اسماعیلی یادآور شد: نیروهای مقاومت در سطح منطقه آماده اند که اگر آمریکا دست از پا خطا کند همه مراکز و پایگاه های آمریک را مورد هجوم قرار دهند که این اتحاد و انسجام از برکات خون شهید سلیمانی است.

وی گفت: پیام این اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این است که مردم منطقه و جبهه مقاومت می تواند با آمریکا رودرو شده و آن را به زانو در آورند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر