logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۱۴۴۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای شهر زنجان:

پروژه های عمرانی زنجان متوقف نشده است

پروژه-های-عمرانی-زنجان-متوقف-نشده-است

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به وضعیت پروژه های شهری گفت: پروژه های عمرانی زنجان متوقف نشده است.

حمید رضا حمیدی در گفت و گو با خبر نگار موج رسا; با اشاره به وضعیت پروژه های عمرانی اظهار کرد: روند کلی دامه دارد و پروژه ها متوقف نشده اند ولی در برخی از محل ها دچار مشکل بوده ایم.

وی با باشاره به پیشرفت کند پل دوربرگردان غیر هم سطح امام حسن مجتبی (ع)، ابراز کرد: این پروژه به دلیل داشتن معارض سرعت پیشرفت فیزیکی کمی داشت که به سرپرست شهرداری برای پیگیری موضوع نامه ای ارسال کردم.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه پروژه سبزه میدان مانند گذشته در حال تکمیل است، ادامه داد: پروژه سبزه میدان فقط در یک جبهه در حال پیشرفت است.

وی با بیان اینکه بخشهای دیگر پروژه سبزه میدان تحویل پیمانکار نشده است، افزود: در ضلع شمالی این پروژه پست برق باید جابجا شود و محل جایگزین پست برق مشخص شده است ولی فعلا جابجایی انجام نشده و نیازمند زمان است.

حمیدی با بیان اینکه خیابان انصاری که اکنون خودروها ها در حال تردد از آن مسیر هستند باید مسدود و تحویل پیمانکار شود، تصریح کرد: برای انسداد این خیابان باید مسیر دیگری بازگشایی شود که مقدمات این کار فراهم شده است.

وی با بیان اینکه پروژه های دیگر نیز در حال اجرا است، عنوان کرد: البته سکته کردن کار در مواقع مشابه طبیعی است ولی پروژه ها متوقف نشده است.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه اگرچه ارتش موافقت خود را برای شروع کار ها در خیابان محور پادگان اعلام کرده بود، ادامه داد: فعلا ارتش اجازه ورود کادر اجرایی به این منطقه را نمی دهد. //ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر