logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۱
[ شناسه خبر : ۱۴۴۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]

«عین الاسد» تبدیل به زمین کشاورزی شد!

«عین-الاسد»-تبدیل-به-زمین-کشاورزی-شد!

بامداد امروز سپاه پاسداران در پی تحقق وعده انتقام سخت، با شلیک بیش از ۱۵ موشک، یکی از مهمترین پایگاه‌های تروریست‌های امریکایی در عراق را مورد هدف قرار داد.

به گزارش موج رسا;تاریخ باید ثبت کند که فرزندان خمینی (ره) بودند که توانستند مقابل رژیم سفاک آمریکا ایستادگی کنند و چنان پاسخ کوبنده‌ای به آنها بدهند که حتی جرأت اعلام خسارات و تلفاتشان را نداشتند؛ حدود ۱۰ ساعت از مورد هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد رژیم آمریکا در عراق توسط ایران می‌گذرد، پایگاهی که به چشم شیر معروف است.

بامداد امروز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای تحقق وعده انتقام سخت و انتقام خون حاج قاسم سلیمانی طی عملیاتی با نام شهید سلیمانی با شلیک بیش از ۱۵ موشک، پایگاه تروریست‌های امریکایی در عراق را مورد هدف قرار داد. آمارهای اولیه حاکی از به درک واصل شدن ۸۰ تروریست امریکایی دارد.

شوک حمله و حجم خسارات وارده شده به قدری بود که عین الاسد خیلی زود تبدیل به یکی از ترندهای فضای مجازی شد. در مقابل دونالد ترامپ، رئیس جمهور رژیم آمریکا با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش اعلام کرد: همه چیز خوب است!

از دیگر نکات حائز اهمیت خودداری امریکایی‌ها و رسانه‌هایشان از اعلام میزان تلفات و خسارات بود، مسئله‌ای که دست مایه طنز برخی از کاربران شد.

پگاه در این باره نوشت: «بر اساس اعلام مقامات آمریکایی حمله‌ی موشکی ایران به عین الأسد نه تنها تلفات نداشته بلکه چند نفر هم به دنیا اومدن.»

مترصد هم نوشت: «ترامپ ی جوری میگه تلفات ندادیم و همه چیز خوبه آدم یاد بچه‌هایی میوفته که کتک می‌خوردن می‌گفتن اصنشم درد نداشت.»

علی جوان هم با انتشار این تصویر نوشت: «کاخ سفید، بعد از پاسخ موشکی ایران به پایگاه عین الاسد؛ فاااآاااااااتحة…»

حمیدرضا دهقان هم با اشاره به هزینه پایگاه عین الاسد نوشت: «اینکه ترامپ گفته عراقی‌ها باید هزینه پایگاه عین الأسد را حساب کنند؛ منظورش قبل شخم زدن بوده یا بعد اون!؟ آخه اختلاف قیمتش زیاده!! راستی از سامانه پاتریوت چه خبر؟»

صبور هم نوشت: «یه زمین حاصلخیزی برای کشاورزی سراغ دارم هرکی میخواد بره بچه‌های سپاه مزایده گذاشتن. نشانی: عراق. منطقه نظامی عین الأسد.»

آقا محمد هم نوشت: «بنظرتون الان تو عین الأسد چی بکاریم؟»

سعید لطفی نیز نوشت: «فوری فوری؛ خبرهای رسیده از آمریکا و اسرائیل حاکی از آن است که نظامیان و مسئولینشان با بحران شدید پوشک مواجه هستند…»

همسایه هم مورد هدف قرار گرفتن پایگاه عین الاسد را تبریک سال نو تعبیر کرد و نوشت: «دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ژانویه سال قبل با گل و شیرینی به عین الاسد رفت و سال نو را تبریک گفت، امسال هم بچه‌های حاج قاسم با فاتح و قیام رفتن برای تبریک سال نو.»

اما از شیرین شدن کام مردم پس از تلخی شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی که بگذریم، برخی از واکنش‌ها موشک باران بامداد امروز را تازه مقدمه انتقام سخت دانستند و این اقدام را نه تنها بخشی از پاسخ کوبنده بلکه درهم شکستن هژمونی قدرت رژیم آمریکا در منطقه و یک حرکت تاریخی روایت کردند.

نیما نوشت: «این پایگاه نظامی آمریکا نبود که مورد اصابت قرار گرفت، این هیمنه پوشالی ایالات متحده بود که ویران شد. خاطرم نیست کشوری حتی در سطح شوروی سابق هم از مرحله رجز با آمریکا وارد مرحله عمل شده باشد. هر ایرانی واقعی امروز باید لبریز از حس غرور باشد.»

محمد پدرام هم نوشت: «انتقام سخت، زنجیره‌ای از اقدامات سخت و نرمه که به درهم کوبیدن هیمنه و سلطه‌ی آمریکا ختم میشه. این فقط چشمه‌ای از برخورد سخت بود.»

امینی هم نوشت: «اولین حمله رسمی به یک پایگاه آمریکایی بعد از جنگ جهانی دوم با ده‌ها موشک بالستیک از سوی سپاه پاسداران و درست در لحظه پنجمین روز ترور حاج قاسم، هیمنه آمریکا را شکست. همچنان نیروهای نظامی آمریکا در سراسر جهان از اقدامات خونخواهانه فرزندان جهانی مقاومت در امان نیستند.»

مالک هم با اشاره به اهمیت حمله ایران به پایگاه عین الاسد نوشت: «حمله ایران به آمریکا و پایگاه عین الأسد در عراق، اولین حمله نظامی رسمی به یک پایگاه آمریکایی بعد از جنگ جهانی دوم به حساب می‌آید.»

حامد هادیان هم به تیتر CNN اشاره کرد و نوشت: «تیتر تاریخی شبکه CNN: تاریخ باید ثبت کند این ترامپ بود که خاورمیانه را باخت.»

حبیب ترکاشوند هم با اشاره به پایان قدرت پوشالی رژیم آمریکا نوشت: «پس از جنگ جهانی دوم تا کنون که دقیقاً ۷۵ سال است هیچ کشوری تاکنون جرأت نداشته به کشور آمریکا یا مواضع این کشور در جهان حمله کند و این انتقام سخت یعنی پایان هژمونی کاخ سفید در جهان.»

سیدحسین عبدی هم با تمسخر توان پدافندی رژیم آمریکا نوشت: «این فقط یک انتقام سخت نبود. این یک هشدار سخت هم بود به همه ابله‌هایی که دلشون رو به پاتریوت خوش کردن. حتی یک موشک ایران هم رهگیری نشد. گوشت‌های زیر دندون سپاه، توجه فرمودین؟»

علی علیزاده تحلیلگر مسائل سیاسی هم با تقدیر از حمله انجام شده نوشت: «تاریخ! در دفترت بنویس! این چپ‌ها و سوسیالیست‌های پرادعای لندن و نیویورک یا ناسیونالیست‌های ایران و عرب و ترک نبودند که مقابل اشغالگری آمریکا ایستادند. روسیه و چین هم نبودند. بنویس که تنها نیروی مقاومتی که مقابل بزرگترین امپراطوری همه اعصار ایستاد فرزندان خمینی در غرب آسیا بودند.»/مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر