logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۰
[ شناسه خبر : ۱۴۴۴۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
تحلیل‌گر سیاسی:

حمله موشکی سپاه یک آغاز بر خونخواهی است

حمله-موشکی-سپاه-یک-آغاز-بر-خونخواهی-است

تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، گفت: این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شروعی بر خونخواهی جهانی سردار بزرگ اسلام بود.

احمد مجتهدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه ترور سپهبد سلیمانی یکی از اشتباهات استراتژیک آمریکا بود اظهار کرد: با توجه به دیدگاه‌های ماتریالیستی که در مکتب لیبرالیستی آمریکا وجود دارد شهادت و معنویت برای آمریکایی‌ها قابل‌فهم نیست.

وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها فکر می‌کردند می‌توانند با ترور سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به اهداف خود، که ایجاد اختلال در محور مقاومت است برسند، ابراز کرد: آمریکایی‌ها به دلیل عدم درک درست محور مقاومت به اهداف خود نرسیدند.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به برکات شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، تصریح کرد: اولین دستاورد شهادت سردار اسلام خروج قطعی آمریکا از عراق است.

وی بابیان اینکه شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی برنامه مشترک انتقام ملی را رقم زد، عنوان کرد: کل محور مقاومت اسلامی در اقصی نقاط جهان منتقم خون سردار سیلمانی خواهند بود.

مجتهدی بابیان اینکه خون سردار سلیمانی برکات بسیاری را برای محور مقاومت خواهد داشت، خاطرنشان کرد: ایجاد اتحاد در داخل کشور و در بین محور مقاومت در کشورهای غرب آسیا یکی از برکات خون این سردار بزرگ اسلام است.

وی با اشاره به اعلام حمایت از محور مقاومت در کشورهای مختلف، ادامه داد: این اعلام حمایت در کشورهای لبنان، فلسطین، یمن، بحرین و کشورهای آمریکای لاتین، کره و... اتفاق افتاد که همه این‌ها نشان‌دهنده ایجاد وحدت و انسجام جهانی برای مقابله با محور شرارت یعنی آمریکا است.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به اینکه 40 میلیون نفر به‌طور مستقیم در مراسم وداع با سردار دل‌ها در شهرهای مختلف حضور داشتند، افزود: در کل ایران یک رستاخیز ملی برای خونخواهی این شهید ایجادشده است و به‌نوعی این اتفاق یک رفراندوم بزرگ بود.

وی بیان کرد: 80 میلیون ایرانی به این رفراندوم جواب مثبت دادند و این را گفتند که مقاومت اصلی‌ترین گزینه جهان اسلام است.

مجتهدی با اشاره به اینکه یک انتقام سخت در انتظار جنایتکاران این اقدام است، تصریح کرد: این کار سپاه یک شروع است و تمامی محور مقاومت به شیوه خود برای خونخواهی اقدام خواهند کرد.

وی با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: این اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شروعی بر خونخواهی جهانی سردار بزرگ اسلام بود.

تحلیل‌گر مسائل سیاسی با اشاره به رأی پارلمان کشور عراق، گفت: این اقدام مجلس عراق یک اقدام جسورانه، دلیرانه و کم‌نظیر در تاریخ سیاسی عراق بود.

وی با اشاره به استقرار نیروهای ناتو در کشور عراق از سال 2003 به بعد، خاطرنشان کرد: آمریکا پایگاه‌های خود را در عراق محلی برای مبارزه علیه محور مقاومت محسوب می‌کرد.

مجتهدی بابیان اینکه اکنون حضور آمریکایی‌ها در عراق بدون اجازه دولت عراق به معنی اشغال کشور عراق محسوب می‌شود، افزود: از این به بعد آمریکا در منطقه هیچ جایگاهی نخواهد داشت.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر