logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۱۴۴۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
استاندار زنجان خبر داد؛

پارک بانوان غرب زنجان دهه فجر افتتاح می‌شود

پارک-بانوان-غرب-زنجان-دهه-فجر-افتتاح-می‌شود

استاندار زنجان با اشاره به وضعیت ورزش همگانی در استان زنجان از افتتاح پارک بانوان غرب زنجان در دهه فجر خبر داد.

به گزارش موج رسا; فتح‌الله حقیقی امروز در نشست بانوان فرهیخته استان زنجان با یادآوری شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی پرورش‌یافته مکتب انقلاب و امام خمینی (ره) بود.

وی بابیان اینکه سردار سلیمانی تمام عمر خود را در راه جهاد، اسلام و انقلاب صرف کرد، ابراز کرد: خدمات سردار سلیمانی فقط برای کشور ایران نبود و تمام جهان را در برمی‌گیرد.

استاندار زنجان بیان کرد: سردار سلیمانی عمر خود را در راستای آزادی خواهی و ستیز با ظلم مبارزه و استبداد صرف کرد و آثار بسیاری را از خود به‌جای گذاشت.

وی با اشاره به تبلیغات آمریکا علیه سردار سلیمانی، تصریح کرد: این تبلیغات از طرف آزادی خواهان و محور مقاومت موردقبول واقع نخواهد شد.

حقیقی بابیان اینکه فکر کنیم آمریکایی‌ها یک کاری کردن و ما در مقابل یک کاری را انجام خواهیم داد و تمام خواهد شد این‌طور نیست، عنوان کرد: آمریکا و استکبار تا آخر عمر تقاص این کار خود را پس خواهند داد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار سلیمانی بزرگ‌ترین اشتباه را انجام داد، خاطرنشان کرد: در منطقه با افرادی که نوکری آمریکا را می‌کنند کاری خواهیم کرد که ازاین‌پس به فکر نوکری آمریکا نیفتند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه اکنون انقلاب اسلامی و محور مقاومت در اوج اقتدار است، افزود: امیدواریم روزی استکبار توسط محور مقاومت از بین برود.

وی با اشاره به طرح مطرح‌شده در جلسه از طرف حاضرین در جلسه، عنوان کرد: طرح ارزیابی کیفیت کار های رفاهی بانوان، خوب است و این را در ارزیابی مدیران نیز لحاظ می‌کنم.

حقیقی بابیان اینکه 100 مدیر زن در استان باید منصوب می‌شدند و تا اکنون 85 نفر منصوب‌شده‌اند، ادامه داد: امور بانوان استانداری هر دستگاهی که این انتصاب را انجام نداده است اعلام کند.

وی با اشاره به اینکه تعداد دانشجویان زن تحصیلات تکمیلی استان زنجان بیشتر از آقایان است، افزود: مشکل ما در استان عدم تبدیل پژوهش به ثروت است.

استاندار زنجان با اشاره به وضعیت ورزش بانوان در استان زنجان، تصریح کرد: در جذب ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در دستگاه های دولتی قوانینی وجود دارد.

وی با اشاره به پروژه پارک بانوان غرب شهر زنجان، عنوان کرد: پارک بانوان غرب شهر زنجان در دهه فجر افتتاح می‌شود.

حقیقی بابیان اینکه شهرستان ایجرود یکی از شهرستان‌های کم برخوردار استان زنجان است، ادامه داد: طرح‌های عملیاتی را در این شهرستان اجرا می‌کنیم./ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر