logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۳۲
[ شناسه خبر : ۱۴۴۳۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان مطرح کرد؛

مقاومت برخی مدیران اجرایی برای تعیین تکلیف فضاهای مازاد اداری/ تصمیمات شورای برنامه ریزی قابل اجراست

مقاومت-برخی-مدیران-اجرایی-برای-تعیین-تکلیف-فضاهای-مازاد-اداری-تصمیمات-شورای-برنامه-ریزی-قابل-اجراست

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان  گفت:مقاومت هایی از سوی بدنه کارشناسی و برخی مدیران برای تعیین تکلیف فضاهای مازاد در استان زنجان وجود دارد.

شهرام طهماسبی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهارداشت: کمیته ساماندهی فضاها و اموال دولت در استان زنجان تشکیل شده و جلسات آن به صورت مرتب برگزار می شود.

وی با اشاره به شناسایی فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی استان زنجان،گفت: این فضاها در صورت نیاز بین دستگاه های اجرایی تهاتر می شود تا مشکلات سازمان های اداری استان در این زمینه حل شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی استان زنجان وضعیت فضاهای مازاد 5 دستگاه اجرایی استان زنجان تعیین تکلیف و تهاتر لازم بین دستگاهی انجام شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان ادامه داد: زنجان فعالترین استان کشور در زمینه تعیین تکلیف فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی است و با برگزاری جلسات مختلف نتایج مطلوبی کسب شده است.

طهماسبی ادامه داد: در استان زنجان بی نهایت فضای مازآد وجود دارد اما باید بررسی کرد که چه میزان از این فضا غیر قابل استفاده بوده و چه میزان قابل استفاده موثر است.

وی بیان داشت: شورای برنامه ریزی عالی ترین نهاد تصمیم گیری در خصوص تعیین تکلیف فضاهای مازاد اداری است و تصمیمات این شورا قابل اجرا است.

این مسئول از وجود مقاومت هایی از سوی بدنه کارشناسی و برخی مدیران برای تعیین تکلیف فضاهای مازاد خبرداد و گفت: برخی مدیران به دلیل تعلق  خاطر به اموال زیرمجموعه خود مقاومت هایی را انجام می دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ ریزی استان زنجان با بیان اینکه همه تلاش خود را برای تعیین تکلیف فضاهای مازاد انجام می دهیم، افزود: باید فرهنگ سازی لازم در این زمینه انجام شود.

طهماسبی از ارائه عدد واقعی فضاهای مازاد دستگاه های اجرایی استان زنجان خودداری کرد و گفت: عددی نمی توان در این زمینه ارائه کرد چرا که هنوز به طور کامل شناسایی این فضاها انجام نشده است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر