logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۵
[ شناسه خبر : ۱۴۴۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان:

راه ارتباطی ۶۵ روستای استان زنجان بازگشایی شد

راه-ارتباطی-۶۵-روستای-استان-زنجان-بازگشایی-شد

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، گفت: راه ارتباطی ۶۵ روستای استان زنجان که به دلیل بارش برف در چند روز گذشته مسدود بود به طور کامل بازگشایی شد.

جواد یوسفی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: با توجه به بارش برف در چند روز گذشته در استان زنجان راه ارتباطی ۶۵ روستا در استان زنجان مسدود شده بود که به همت راهداران استان زنجان این راه ها بازگشایی شده است.

وی با بیان اینکه راه های ارتباطی ۱۰ روستا در شهرستان زنجان و یک روستا در زنجانرود مسدود بود، بیان داشت: ۱۰ روستا در شهرستان ایجرود و ۲۰ روستا در ماهنشان مسدود بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: همچنین راه ارتباطی ۶ روستا در سلطانیه و دو روستا در خدابنده نیز بازگشایی شد.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: راه های ارتباطی پنج روستا در شهرستان طارم و ۱۱ روستا در ابهر بازگشایی شد.
یوسفی با اشاره به آمادگی راهداران در طرح زمستانی، گفت: پس از بارش برف راهداران اقدام به نمک و ماسه پاشی جاده‌های اصلی و فرعی کرده و نسبت به بازگشایی راه ها اقدام می کنند.
وی گفت: باتوجه به پیش بینی بارش برف از روز چهارشنبه در اکثر محورهای استان زنجان ضروری است رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر