logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۴
[ شناسه خبر : ۱۴۴۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

طولانی‌ترین بلوار شهر زنجان به نام شهید سلیمانی مزین شد

طولانی‌ترین-بلوار-شهر-زنجان-به-نام-شهید-سلیمانی-مزین-شد

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: 8 کیلومتر از معابر شهر زنجان به منظور پاسداشت نام و یاد شهید قاسم سلیمانی به نام ایشان نامگذاری شد.

حمیدرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگارموج رسا; اظهار داشت: به منظور پاسداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی برخی معابر زنجان به نام مبارک ایشان مزین شد.

وی با بیان اینکه جلسه شورای اسلامی شهر زنجان به همین منظور برگزار و تصمیم نهایی اخذ شد، افزود: در این جلسه حد فاصل تقاطع شهید شهریاری تا میدان مدیریت کوی فرهنگ به طول 8 کیلومتر به نام شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

این مسئول با بیان اینکه مصوب جدید شورا مصوبه قبلی را لغو می‌کند خاطرنشان کرد: این حد فاصل از کوی اندیشه آغاز و پس از گذشت از میدان شورا، خیابان اول شهرک، تقاطع برق و پادگان ارتش، خیابان عاصم زنجانی تا میدان مدیریت ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه هماهنگی‌ها با پست استان برای تغییرات لازم انجام شده است، تصریح کرد: بعد از این ما این مسیر را با این نام خواهیم شناخت.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید هادی طارمی از شهدای استان زنجان در جنایات اخیر آمریکا، نیز میدان جدید التاسیس ورودی شهر زنجان از بهشت زهرا در شمال غرب این شهر به نام ایشان مزین می شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر