logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۵
[ شناسه خبر : ۱۴۴۱۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل هواشناسی استان زنجان:

سامانه بارشی چهارشنبه استان زنجان را فرا می‌گیرد

سامانه-بارشی-چهارشنبه-استان-زنجان-را-فرا-می‌گیرد

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه جدید بارشی به استان زنجان در روز چهارشنبه خبرداد و گفت: با ورود این سامانه پیش‌بینی شده در برخی نقاط بارش برف به صورت کولاک باشد.

رسول همتی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه هوای زنجان تا روز چهارشنبه غالبا صاف پیش‌بینی شده است اظهار کرد: روز چهارشنبه سامانه بارشی جدید به استان زنجان نفوذ خواهد کرد که این سامانه بارشی استان را فرا می‌گیرد.

وی تصریح کرد: سامانه بارشی از روز چهارشنبه تا پایان هفته در آسمان استان فعال خواهد بود و بارش‌های در مناطق کوهستانی به دلیل وزش باد کولاک پیش‌بینی شده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه هوای استان زنجان در حال حاضر منفی 4 درجه سانتی گراد است افزود: در حال حاضر هوای زنجان صاف تا قسمتی ابری و در برخی مناطق مه آلوده است.

وی تاکید کرد: از ابتدای مهر ماه تا به امروز میزان بارش‌های استان زنجان 116 میلی‌متر بوده در حالیکه در مدت مشابه سال گذشته میزان بارشها 120 میلیمتر بود که شاهد کاهش 4 درصدی هستیم.

همتی عنوان کرد: بارش‌های نسبت به سال گذشته 4 درصد و نسبت به به نرمال 16 درصد افزایش یافته است.

وی عنوان کرد: متوسط بارش در کل کشور از ابتدای مهر ماه تا 15 دی ماه 89 میلیمتر بوده که نسبت به سال گذشته 10 درصد و نسبت به نرمال 20 درصد افزایش یافته است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر