logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰:۱۹
[ شناسه خبر : ۱۴۴۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان زنجان:

اعزام 250 نفر از دانشجویان زنجانی به مراسم بدرقه پیکر مطهر شهید سلیمانی

اعزام-250-نفر-از-دانشجویان-زنجانی-به-مراسم-بدرقه-پیکر-مطهر-شهید-سلیمانی

معاون گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به درخواست دانشجویان از اعزام 250 نفر به مراسم بدرقه سردار سلیمانی خبر داد.

احمد بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه سردار سلیمانی یک قهرمان ملی و دینی به شمار می‌آید، اظهار کرد: سردار سلیمانی در بین جوانان جایگاه خاصی داشته و جوانان به ایشان ارادت قلبی بالایی دارند.

وی با اشاره به اینکه خبر شهادت سردار سلیمانی برای نسل جوان بسیار تلخ بود، ابراز کرد: خواست تمامی جوانان و دانشجویان گرفتن هرچه سریعتر انتقام این سردار بزرگ اسلام است.

معاون گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان زنجان با اشاره به درخواست بی‌سابقه دانشجویان استان زنجان از بسیج دانشجویی مبنی بر اعزام دانشجویان به مراسم بدرقه شهید سلیمانی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی استان زنجان 250 نفر از دانشجویان را امشب برای بدرقه شهید سلیمانی به تهران اعزام می‌کند.

بیگدلی بابیان اینکه دانشجویان استان زنجان این جنایت آمریکایی‌ها را از یاد نخواهند برد، عنوان کرد: دانشجویان استان زنجان بنا به فرموده امام خمینی (ره) فریاد انقلابی خود را را برسر آمریکا خواهند کشید.

وی بابیان اینکه آمریکا با ترور شهید بهشتی و مطهری فکرمی کرد انقلاب اسلامی تمام می‌شود، خاطرنشان کرد: با ترور شهید سلیمانی نیز فکر می‌کند که محور مقاومت به پایان می‌رسد ولی این‌یک خیال باطل است.

معاون گفتمان سازی بسیج دانشجویی استان زنجان، بیان کرد: آمریکا با ظهور انقلاب اسلامی جایگاه خود را در جهان دچار خطر دیده و به طرز احمقانه‌ای به دنبال حیثیت ازدست‌رفته خود است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر