logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۱۴۴۰۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس دفتر سیاسی - عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا :

شهید سلیمانی یک معیار برای مدیریت است

شهید-سلیمانی-یک-معیار-برای-مدیریت-است

رئیس دفتر سیاسی - عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا  با اشاره به ابعاد مدیریتی شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی یک معیار برای مدیریت است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی سعیدی در جمع نیروهای مسلح استان زنجان با ابراز تأسف و تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: شهید سلیمانی یک معیار و چهارچوب برای مدیریت ما است. 

وی با اشاره به حضور تمامی اقشار مردم در مراسم شهید سلیمانی، ابراز کرد: برخی از چهره‌ها به‌ظاهر مسجدی نبودند ولی در فراق سردار سلیمانی از عمق وجود خود ابراز ناراحتی می‌کردند. 

رئیس دفتر سیاسی - عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا  با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی، تصریح کرد: اخلاص در زندگی این شهید بسیار پررنگ بود و هیچ‌چیزی به‌جز خدا در رفتار و عملکرد ایشان نبود. 

وی بابیان اینکه  کسی که خود را وقف خداوند کند هیچ حد و مرزی برای خودش نمی‌شناسد، عنوان کرد: دومین ویژگی فردی شهید سلیمانی تواضع بود. 

حجت‌الاسلام سعیدی بابیان اینکه درجه و رتبه نظامی هیچ تأثیری در رفتار ایشان نداشت، افزود: علی‌رغم اینکه ایشان مدت زمان زیادی سرتیپ و سرلشکر بودند ولی این‌ها در رفتار ایشان تأثیری نداشت. 

زنجان

وی با اشاره به روحیه بسیجی، خاطرنشان کرد: انسان نباید درگیر و اسیر پست و مقام باشد و هر چه بالاتر می‌رود فروتنی و تواضع آن باید بیشتر شود. 

رئیس دفتر سیاسی - عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا  بابیان اینکه سردار سلیمانی می‌گفت به من بگویند حاج قاسم و سرباز ولایت بهتر از سرلشکر است، عنوان کرد: ایشان وصیت کرده‌اند بر سنگ مزار ایشان بنویسند سرباز ولایت. 

وی بابیان اینکه شجاعت سومین ویژگی سردار سلیمانی بود، ابراز کرد: عدم تعلق به تشریفات از دیگر ویژگی‌های این شهید بود. 

زنجان

زنجان

حجت‌الاسلام سعیدی بابیان اینکه روحیه شهادت‌طلبی یکی از ویژگی‌های این سردار ارجمند بود، خاطرنشان کرد: حقیقتاً این عزیز بزرگوار طالب شهادت بود و اوج باور ایشان این بود که اگر به شهادت برسم به فوض عظیمی رسیده‌ام. 

وی با اشاره به ابعاد مدیریتی سردار سلیمانی، افزود: ولایتمداری مراتبی دارد و شهید سلیمانی در اوج لایمت مداری بود. 

رئیس دفتر سیاسی - عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به اینکه ولایت فهمی در گام اول باید ایجاد شود، ادامه داد: بعد از ولایت فهمی ولایت باوری است. 

وی بابیان اینکه ولایت یاوری در مرحله سوم قرار دارد، افزود: دفاع از ولایت مرحله چهارم ولایتمداری و اوج ولایتمداری است و  برخی از افراد ولایت یاوری دارند ولی حاضر به دفاع از ولایت نیستند. 

زنجان

حجت‌الاسلام سعیدی بابیان اینکه امروز اوج فشار ها از طرف دشمن بر ولی‌فقیه است، خاطرنشان کرد: اکنون ولایت نیاز به دفاع دارد که استان زنجان در دفاع از ولایت پیشتاز است،  در خاموش کردن اغتشاشات آبان ماه مردم زنجان خط‌شکن بودند.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر