logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۴۳۹۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
تهیه کننده فیلم در حال ساخت حضرت موسی(ع):

کشتن ترامپ هم ما را قانع نخواهد کرد/ آمریکایی‌ها منتظر ضربات مهلک‌تری باشند

کشتن-ترامپ-هم-ما-را-قانع-نخواهد-کرد-آمریکایی‌ها-منتظر-ضربات-مهلک‌تری-باشند

تهیه کننده فیلم در حال ساخت حضرت موسی(ع) با ابراز اندوه شدید در پی شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: کشتن ترامپ هم ما را قانع نخواهد کرد.

احمد میرعلایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به شهادت سپهبد شهید حاج  قاسم سلیمانی اظهار کرد: حاج قاسم علاوه بر اینکه یک فرمانده جنگ بود اما هدف‌شان خدمت به بشریت بود یعنی هرجایی که علیه بشریت توطئه‌ای بوده این شهید بزرگوار کمک به مظلوم را وظیفه خود می‌دانست.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی شخصیت بارزی در جهان داشت، ابراز کرد: این شهید جنگ، منطقه، سیاست و دیپلماسی را به  خوبی می‌شناخت و همه اینها در جهت خواست خداوند متعال بود.

تهیه کننده فیلم در حال ساخت حضرت موسی(ع) با تاکید بر اینکه محبت شهید سیلمانی در دل پیر و جوان ایران، کشورهای منطقه و جهان وجود داشت، تصریح کرد: اتفاق بعدی بعد از شهادت ایشان همان وعده الهی است یعنی شهید زنده بوده و در مرحله شهادت مقامش آنقدر بالا می‌رود که به طور یقین اهداف ایشان محکم تر و موثرتر ادامه خواهد یافت و خونی که از این شهدا بر زمین ریخته می‌شود جریانی را ایجاد می‌کند که میلیون ها نفر قاسم سلیمانی می‌شوند.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌داند که با شهادت قاسم سلیمانی چه اتفاقی خواهد افتاد، گفت: باید منتظر باشیم که اهداف قاسم سلیمانی توسط فرزندان ایشان یعنی تمام میلیون ها نفری که امروز قاسم  سلیمانی هستند به ثمر بنشیند.

میرعلایی با اشاره به اینکه آمریکا از ترس و نگرانی خود گفته که ایران پاسخ مشابه به این اقدام داشته باشد، تاکید کرد: آمریکایی‌ها نمی‌توانند برای ایران تعیین تکلیف کنند و باید گفت که سردار سلیمانی برای ما چنان جایگاهی دارد که کشتن ترامپ هم برای ما مورد قبول نیست و مطمئن باشند که ضربات مهلک  تری دریافت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه سردار شهید در همه جبهه‌ها چنان سرافرازانه قدم زده که بی نظیر بوده است، عنوان کرد: در کنار مسائل دفاعی، سیاسی و ... ایشان یک شخصیت بارز برای فرهنگ و هنر ما است. ما هرچقدر بگردیم حتی در افسانه‌ها چنین شخصیتی پیدا نکنیم.

تهیه کننده فیلم حضرت موسی(ع) با تاکید بر اینکه شخصیت فرهنگی شهید سلیمانی باید برای مردم تبیین شود، اظهار کرد: ایشان از فیلم هایی حمایت کردند که آن فیلم ها باید ساخته می‌شد تا اهداف فرهنگی ما در دنیا تبیین شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این موضوع شخصیتی که ایشان دارد که این شخصیت بالاتر از شخصیت‌های افسانه‌ای ما بوده و این برای ما خیلی مهم است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر