logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۱۴۳۹۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه مطرح کرد

ایجاد زیرساخت‌های گردشگری رویکرد اقتصادی استان در سلطانیه

ایجاد-زیرساخت‌های-گردشگری-رویکرد-اقتصادی-استان-در-سلطانیه

فرماندار سلطانیه بابیان اینکه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری رویکرد اقتصادی استان در سلطانیه است، گفت: مدت‌زمان حضور گردشگران در سلطانیه به 5 ساعت رسیده است.

حسین رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به سیاست‌های اقتصادی شهرستان سلطانیه، اظهار کرد: عمده‌ترین سیاست و رویکرد اقتصادی شهرستان سلطانیه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری است.

وی با اشاره به اینکه شهرستان سلطانیه در مسیر توسعه گردشگری زنجان، سلطانیه، خدابنده و همدان قرارگرفته است، ابراز کرد: شهرستان سلطانیه به لحاظ دارایی‌های میراث فرهنگی قطب گردشگری استان تلقی می‌شود.

فرماندار شهرستان سلطانیه بابیان اینکه در شهرستان سلطانیه بهانه‌های گردشگری را افزایش می‌دهیم تا جلب‌توجه و مدت اقامت بیشتر شود، تصریح کرد: تمامی کارها در راستای افزایش مدت‌زمان اقامت گردشگران انجام می شود که منجر به افزایش سرانه درآمد مردم شهرستان از گردشگری خواهد شد.

وی با اشاره به زیرساخت‌های گردشگری شهرستان سلطانیه، عنوان کرد: مراکز اقامتی، مراکز تسریع گردشگری و مراکز خدماتی و رفاهی از زیرساخت‌های گردشگری شهرستان است.

رحمانی بابیان اینکه برای ایجاد زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان سلطانیه جذب سرمایه‌گذار صورت گرفته است، افزود: عمده‌ترین رایزنی‌ها در راستای جذب سرمایه‌گذار از بخش خصوصی و ایجاد بسترهای مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در این شهرستان انجام شود.

وی با اشاره به حجم سرمایه‌گذاری مجتمع خدماتی رفاهی در محور سلطانیه به قیدار، ابراز کرد: این مجتمع رفاهی با حجم سرمایه‌گذاری بیش از 25 میلیارد تومانی در این محور که یکی از محورهای مهم گردشگری استان است انجام می‌شود.

فرماندار سلطانیه بیان کرد: ساخت هتل در سه‌راهی سلطانیه، ایجاد بزرگ‌ترین باشگاه اسب‌دوانی در شمال غرب کشور و... از دیگر برنامه‌های اقتصادی این شهرستان است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته مدت‌زمان حضور گردشگران در شهرستان سلطانیه از 40 دقیقه به 5 ساعت رسیده است.//ک

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر