logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۹
[ شناسه خبر : ۱۴۳۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
استاندار زنجان:

همه دلباختگان جبهه مقاومت و آزادیخواهان خونخواه شهید سلیمانی هستند

همه-دلباختگان-جبهه-مقاومت-و-آزادیخواهان-خونخواه-شهید-سلیمانی-هستند

استاندار زنجان گفت: همه دلباختگان جبهه مقاومت، آزادی خواهان،مردم ایران،یاران این شهید و ادامه دهندگان راه امام بزرگوار و منویات مقام معظم رهبری خون خواه این شهید بزرگوار هستند.

به گزارش موج رسا; فتح الله حقیقی امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی،سلامت،زنان و خانواده استان زنجان اظهار داشت: شهید سپهبد قاسم سلیمانی چهره استثنایی و بین المللی جبهه مقاومت بوده و اگر چه ایشان به آرزوی دیرینه اش رسید اما شهادت ایشان همه ما را متاثر و متاسف کرد و دشمنان باید بدانند کار و راه این شهید پر صلابت ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که در حکم تعیین سردار قاآنی از سوی مقام معظم رهبری نیز تاکید شد، هیچ گامی از راه ایشان کاسته نشده و راه این شهید بدون هیچ کم و کاستی ادامه خواهد داشت.

این مقام مسئول افزود: همه دلباختگان جبهه مقاومت، آزادی خواهان،مردم ایران،یاران این شهید و ادامه دهندگان راه امام بزرگوار و منویات مقام معظم رهبری خون خواه این شهید بزرگوار هستند چرا که وی نه تنها عزیز ملت ایران بودند بلکه چهره بین المللی نیز محسوب می شدند.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: با شهادت ایشان مسیر جهاد و مقاومت با انگیزه و صلابت بیشتر ادامه خواهد داشت و همه فاسقان، جنایتکاران و در راس آن آمریکای جنایتکار،رژیم غاصب اسرائیل و کشورهای حامی آنها باید بدانند با شو بازی، توئیت و مصاحبه نمی توانند جوی این خونخواهی را بگیرند.

حقیقی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا از یک سو توئیت می کند که با ایران کاری ندارد و از آن سو دستور ترور می دهد، افزود:  این مسائل برای ملت ایران و خونخواهان این شهید قابل پذیرش نبوده و پاسخ قاطعی به این  ترور،جنایت و خطای استراتژیک در زمان و موقعیت لازم داده می شود.

وی گفت: شهادت شهید سلیمانی موجب وحدت و یکپارچگی ملت ایران شده و موظفیم صدای این اتحاد را به همه دنیا مخابره کنیم چرا که دنیا باید بداند مردم ایران یک خانواده بوده و در برابر مصالح ملی متحد و در مقابل دشمن مردانه و با صلابت هزینه می دهند.

این مقام مسئول بیان کرد: همه ما ارزش و اهمیت سردار سلیمانی را می دانیم اگر چه  کشور ما سرداران غیور و بیشماری دارد که راه این شهید را ادامه خواهند داد.

استاندار زنجان از برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی در همه شهرستان های استان به صورت خودجوش خبرداد و گفت: این مراسم امروز از ساعت 15:30 در حسینیه ثار الله زنجان برگزار می شود که انتظار داریم مسئولان در همه مراسم ها حضور داشته باشند.

حقیقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری کارگروه اجتماعی، بیان داشت: عدم به سرانجام رساندن فعالیت ها ایراد و اشکال موجود است و مدیران تنها به نامه نگاری مکتوب اکتفا می کنند.

وی برضرورت برگزاری جلسه هماهنگی راشا کاسپین تاکید کرد و گفت: قرار بود با برگزاری جلسه، نتیجه نهایی حاصل شود اما هنوز هم این مشکل برقوت خود باقی مانده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه من تمایلی به دیدار مدیرانی که کار را به نتیجه نمی رسانند، ندارم،افزود: مردم از ما حل مشکلات را می خواهند که این موضوع با دستور و نامه نگاری و عتاب خطاب حل نمی شود.

استاندار زنجان یادآور شد: ایجرود از شهرهای کم تر توسعه یافته کشور است که نقشه راهی برای آن ترسیم شده است و باید طبق دستورالعمل برای توسعه آن تلاش شود.

حقیقی با گلایه از عدم آراستگی خیابان ها و معابر زنجان، گفت: معابر و مغازه های زنجان هنرمندانه آراسته نشده است و در هم ریختگی را در این زمینه شاهد هستیم.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر