logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۰
[ شناسه خبر : ۱۴۳۸۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان:

دستور ترامپ برای شهادت شهید سلیمانی نشان ضعف آمریکا است

دستور-ترامپ-برای-شهادت-شهید-سلیمانی-نشان-ضعف-آمریکا-است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: امروز ترامپ برای ترور شخصیت های بزرگی همچون شهید سلیمانی دستور صادر می کند که این ناشی از ضعف این کشور است.

به گزارش موج رسا; حجت الاسلام حسن بیگدلی امشب در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید قاسم سلیمانی در محل امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان اظهار داشت: مشکلات جامعه از آنجا ناشی می شود که عده ای خدا محوری و دین محوری را به بوته فراموشی می سپارند تا به اهداف دنیوی خود برسند.

وی ادامه داد: شهدایی همچون حاج قاسم سلیمانی،شهدای کربلا،شهدای تاریخ اسلام،شهدای مدافع حرم و شهدای انقلاب این موضوع را متوجه شدند که برای این دنیا نیستند تا در اینجا سرمایه گذاری کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروزه جامعه عدم توجه به آیات قرآنی است و به همین دلیل ما باید شهدا را برای تنومند شدن درخت اسلام تقدیم کنیم و تا زمانی که امثال آل سعود که تنها به منافع مادی توجه دارند،در میدان هستند، راه شهادت باز است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تا زمانی که حامیان آل سعود و دست نشاندگان آمریکای جنایتکار لبیک گوی آن هستند، شهادت لازم است،افزود: شهادت حاج قاسم سیلمانی برای همه مصیبت بزرگی محسوب می شود اما وی همواره آرزوی شهادت داشت و در همه جلسات،در کنار همرزمانش،در دیدار با مقام معظم رهبری و دبیرکل حزب الله لبنان از آنها می خواست برای شهادتش دعا کنند.

حجت الاسلام بیگدلی ادامه داد: اگر روزی شهید چمران با پاها و دست های خود نجوا می کرد و می گفت آسوده باشید که به زودی از دست من خلاص می شوید، حاج قاسم شبانه روز نداشت و همه لحظات زندگیش برای دفاع از انقلاب،اسلام و مبارزه با داعش و تکفیری ها می گذشت.

وی با اشاره به مدیریت شهید حاج قاسم سلیمانی در سوریه و دفع فتنه داعش، بیان داشت: هنگامی که همه راه ها به حلب بسته شده بود هیچ کس جرات نمی کرد به آن منطقه برود اما حاج قاسم سوار بر هواپیما شده و اول خود وارد منطقه شد تا پس از بررسی نیروها جایگزین شوند.

این مسئول بیان داشت: کینه داعشی ها،حامیان او و مستکبران جهانی موجب شهادت حاج قاسم سلیمانی شد اما خون این شهید نظام را قدرتمند کرده  و این ستون نمی لرزد و مستحکم و مقاوم می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: امروز قاسم سلیمانی شهید شد تا پایه حکومت و نظام دینی محکم شده و آمریکا مجبور به فرار از منطقه شود چرا که ما راه خود را ادامه می دهیم.

حجت الاسلام بیگدلی بیان داشت: امروز از پنج منطقه قدرت، ایران چهار مرحله را به دست آورده و به همین دلیل دشمنی ها علیه نظام اسلامی بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه آمریکا به دوران شکست و اضمحلال خود با 24 تریلیون دلار بدهی نزدیک می شود، افزود: آمریکا قدرت مدیریت منطقه را نداشته و اگر روزگاری تنها با حضور سفیرش حاکمیتی عوض می شد امروز ترامپ برای ترور شخصیت های بزرگی همچون شهید سلیمانی دستور صادر می کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر