logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۳۸
[ شناسه خبر : ۱۴۳۷۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی ‌فقیه در استان زنجان:

شهادت سردار سلیمانی خط مقاومت را با انگیزه تر می کند/ انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

شهادت-سردار-سلیمانی-خط-مقاومت-را-با-انگیزه-تر-می-کند-انتقام-سختی-در-انتظار-جنایتکاران-است

نماینده ولی ‌فقیه در استان زنجان گفت: بی ‌شک انتقام سختی در انتظار جنایت‌ کاران بوده و خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف این راه را ادامه می دهد.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در خطبه‌ های شهر زنجان، با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی،اظهار داشت: سردار سلیمانی تربیت‌ی افته مکتب امام راحل و مقام معظم رهبری بود و راه ایشان همواره ادامه دارد.

وی افزود: مقام شهادت، اوج بندگی،سیر و سلوک و در نهایت ایمان محسوب می شود که این شهید رشید اسلام به آرزوی دیرینه خود رسید.

خطیب جمعه زنجان سردار سلیمانی را مالک‌ اشتر زمان معرفی کرد و گفت: فرهنگ شهادت همچون خورشیدی است بر انقلاب اسلامی پرتوافکنی می ‌کند اگر چه فقدان این سردار فداکار برای امت اسلامی تلخ است.

 آیت الله خاتمی با بیان اینکه شهادت مالک اشتر زمان موجب نمی شود تا از راه بایستیم، ادامه داد: بی ‌شک انتقام سختی در انتظار جنایت‌ کاران بوده و خط جهاد و مقاومت با انگیزه مضاعف این راه را ادامه می دهد.

وی گفت: سه روز عزای عمومی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی نباید بدون برنامه انجام شود و همه باید در راستای منویات مقام معظم رهبری حرکت کنیم. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر