logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۸
[ شناسه خبر : ۱۴۳۷۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
آیت‌الله خاتمی در گفت‌وگو با موج رسا:

شهید سلیمانی عمرش را در جهاد فی سبیل الله گذراند/ آمریکایی‌ها نتیجه جنایت هولناک و ننگین خود را خواهند دید

شهید-سلیمانی-عمرش-را-در-جهاد-فی-سبیل-الله-گذراند-آمریکایی‌ها-نتیجه-جنایت-هولناک-و-ننگین-خود-را-خواهند-دید

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی عمرش را در جهاد فی سبیل الله گذراند.

آیت‌الله علی خاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با تسلیت شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی به حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و محور مقاومت اظهار کرد: «مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا» مردان بزرگ خدا به خصوص مجاهدان فی سبیل الله جهاد را برای رضای خدا شروع می‌کنند.

وی افزود: این مجاهدان برای مزد جهاد خود جز شهادت در راه خدا چیزی نمی‌خواهند، آن گونه که مولای باتقوایان امیرالمومنین علی(ع) در فراق یاران و سرداران شهیدش آه می‌کشید و می‌فرمود: برداران من که در راه خدا به شهادت رسیدند هرگز زیان  نکردند، من مشتاق دیدار آنها هستم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه سردار سرافراز ایران، جهان تشیع و همه آزادگان دنیا عمری را در جهاد فی سبیل الله گذراند، ابراز کرد: آرزوی بزرگ این سردار پرافتخار  نیل به شهادت و رسیدن به یاران خود بود.

وی بیان کرد: حاج قاسم به آروزیش رسید اما به دست شقی ترین جنایتکاران تاریخ، برای شهید سلیمانی شهادت افتخار بود. برای یاران این شهید تنها نکته ای که آرامش قلب ایجاد می‌کند این است که این شهادت به دست شقی ترین جنایتکاران تاریخ اتفاق افتاد و به طور یقین آن گونه که امام المسلیمن مقام معظم  رهبری فرمودند انتقام سخت و تلخی در انتظار این جنایتکاران است.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه آمریکایی‌ها نتیجه این جنایت هولناک و ننگین خود را خواهند دید، افزود: به طور یقین این این حادثه نه برای ایران، نه عراق، نه لبنان و نه یمن بلکه برای همه مسلمان و آزادی خواهان دنیا تلخ است و تنها چیزی که دل آزادی خواهان تاریخ را آرام می‌کند اول اینکه آن بزرگ مرد به آرزوی دیرینه خود رسید و دیگر  اینکه از جنایت کاران انتقام سختی را خواهند گرفت.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر